• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3079, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-pociagu-na-plaze-2836

Z pociągu na plażę

13.07.2015

podniósł się poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych. Koszt drugiego, obecnego etapu modernizacji obejmującego stację Hel, przekracza 49 mln zł i zakończy się jesienią br. Łącznie na rewitalizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-skierniewice-na-ostatniej-prostej-2814

Warszawa – Skierniewice na ostatniej prostej

12.06.2015

Grodzisku Mazowieckim, który połączy dwie strony miasta. Bezkolizyjne skrzyżowania powstają w ramach modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Łodzi. – Wiadukt kolejowy w Grodzisku jest już na finiszu. Pozwolenie [...] mówi Witold Cytawa, kierownik kontraktu z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty na finiszu Modernizacja linii kolejowej z Warszawy Zachodniej do Skierniewic jest na ostatniej prostej. Do wymiany pozostało [...] zabezpieczające – rogatki, światła ostrzegawcze, sygnalizatory dźwiękowe, a także w monitoring. Modernizacja połączenia Warszawa Zachodnia – Skierniewice, prowadzona na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-prace-na-torach-podmiejskich-1934

Warszawa Ursus Niedźwiadek – prace na torach podmiejskich

09.05.2013

przystanku pasażerowie skorzystają w 2015 roku – przystanek Warszawa Mokry Ług powstanie w ramach modernizacji trasy Warszawa Rembertów – Tłuszcz – Sadowne. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-warszawy-na-wschod-1809

Nowym torem z Warszawy na wschód

19.12.2012

Umowa zakłada przygotowanie projektu oraz modernizację odcinka linii Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne) o długości ponad 66 km. Plan robót o wartości 1 298 759 327,35 PLN (netto) przewiduje wymianę [...] Zgodnie z Programem Operacyjnym „Infrastruktura i Środowisko" na lata 2007 – 2013 przewidziana jest modernizacja Etapu I na odcinku: Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz(Sadowne) w latach 2011 – 2014. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szkolenia-pracownikow-plk-na-polmetku-2071

Szkolenia pracowników PLK na półmetku!

15.11.2013

poziomu bezpieczeństwa obejmujący ponad 170 inicjatyw. Wśród nich są działania: - inwestycyjne (modernizacje przejazdów, zabudowa nowych rozjazdów, zakup urządzeń do wykrywania usterek taboru), - techniczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-standard-obslugi-podroznych-na-stacji-lodz-widzew-2066

Wyższy standard obsługi podróżnych na stacji Łódź Widzew

07.11.2013

stacji Łódź Fabryczna i do stacji Łódź Chojny. Wykorzystujemy efekty pierwszej części inwestycji - modernizacji linii objazdowej do stacji Łódź Kaliska. Pociągi już jeżdżą tamtędy krócej, poniżej 20 minut.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-wygodniejsza-obsluga-na-slaskich-torach-2246

Szybsza podróż, wygodniejsza obsługa na śląskich torach

18.02.2014

zmienił się wygląd peronu wyspowego na stacji Zabrze. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły modernizację obiektu wraz z rewitalizacją przyległych torów. Jest wygodniej dla podróżnych przyjeżdżających

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojmiasto-na-wlasciwym-torze-2225

Trójmiasto na właściwym torze

07.02.2014

od Pruszcza Gdańskiego do Gdańska Głównego zostały wybudowane pochylnie. Prace objęły również modernizację 9 istniejących i budowę 6 nowych przejść podziemnych. Powstała również nowa kładka dla pieszych [...] obejmujący LCS Gdańsk i LCS Gdynia to 1 mld 166 mln PLN. Prace prowadzone były w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E65/C-E65 na odcinku Warszawa - Gdynia na obszarze LCS Gdańsk, LCS Gdynia”. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-trako-2030

PLK na TRAKO

25.09.2013

dysponowali sumą ponad 30 mld zł na modernizacje linii kolejowych. Ważna jest także zmiana podejścia do przeprowadzania tych inwestycji – chcemy odejść od odcinkowych modernizacji, a skupić się na tzw. efekcie [...] między innymi remont linii na Śląsku oraz korytarzy do nadmorskich portów. Wśród tras wybranych do modernizacji są ciągi: Wrocław – Poznań, Warszawa – Białystok / Lublin / Poznań, Poznań – Szczecin, Katowice [...] indywidualnego stanu linii. W większości przypadków będą to rehabilitacje, czyli wypadkowe pomiędzy modernizacją, a rewitalizacją. Umożliwią one PLK najbardziej efektywne wykorzystanie dostępnych na inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

Podlaskim. Koszt współfinansowanego z unijnych środków drugiego etapu modernizacji tej linii to ponad 500 mln zł. Projekt zakłada modernizację lub rozbudowę na odcinku Siedlce – Terespol: 9 peronów, 4 wiaduktów [...] całym kraju zostanie przekazanych w użytkowanie podróżnym do końca 2014 roku. W ramach projektu modernizacji linii kolejowej E 20 / CE 20, działania trwają na trasie między Siedlcami a Terespolem, gdzie [...] roku oddanych zostanie kolejnych 80. To efekty największego w historii polskich kolei programu modernizacji sieci kolejowej realizowanego przez PLK, który do końca 2015 roku zakłada unowocześnienie łącznie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 3079.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook