Powrót
„Dwie szyny podtrzymujące i prowadzące koła pojazdów szynowych, ułożone na podkładach lub wlane w specjalną płytę betonową służą jako droga kolejowa, tramwajowa lub metro, w określonej odległości od siebie”. To krótka definicja tego, czym jest tor. W tym odcinku wyjaśnimy także czym jest podtorze, a czym prześwit?
Dlaczego podkłady struno-betonowe są bardziej wytrzymałe, ale mniej elastyczne i zdradzimy jaką nawierzchnię zastosowano w tunelu średnicowym w Warszawie.
Zapraszamy do obejrzenia.
Następny odcinek zostanie opublikowany we wtorek 28 sierpnia 2012 r.
Drugi odcinek filmów edukacyjnych
a w nim m. in.:„Dwie szyny podtrzymujące i prowadzące koła pojazdów szynowych, ułożone na podkładach lub wlane w specjalną płytę betonową służą jako droga kolejowa, tramwajowa lub metro, w określonej odległości od siebie”. To krótka definicja tego, czym jest tor. W tym odcinku wyjaśnimy także czym jest podtorze, a czym prześwit?
Dlaczego podkłady struno-betonowe są bardziej wytrzymałe, ale mniej elastyczne i zdradzimy jaką nawierzchnię zastosowano w tunelu średnicowym w Warszawie.
Zapraszamy do obejrzenia.
Następny odcinek zostanie opublikowany we wtorek 28 sierpnia 2012 r.
Dodatkowe informacje:
Robert Kuczyński
dyrektor projektu
ds. media relations
tel. + 48 22 473 30 02
r.kuczynski@plk-sa.pl
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.