• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy niżski. Rezultatów: 43, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niemal-polowa-linii-na-mazowszu-nie-zostanie-zawieszona-1949

Niemal połowa linii na Mazowszu nie zostanie zawieszona

28.05.2013

przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowym-swietle-3010

Kolej w nowym świetle

19.02.2016

W 2015 roku, tylko w ramach remontów i programu poprawy efektywności energetycznej, PLK wymieniły ponad 1700 punktów oświetleniowych (1500 pracuje w technologii LED). W efekcie obniżono koszty zużycia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawieszanie-linii-kolejowych-na-slasku-znacznie-ograniczone-1920

Zawieszanie linii kolejowych na Śląsku znacznie ograniczone

24.04.2013

Przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-rok-stabilnych-stawek-plk-2295

Kolejny rok stabilnych stawek PLK

12.03.2014

stacji i przystanków, które nie dysponują urządzeniami do wygłaszania zapowiedzi głosowych, będą niższe o blisko 20 %. W sumie tańsze będzie korzystanie z 88 % stacji i przystanków w Polsce. Wzrost opłat [...] oraz informację pasażerską w całkowitym koszcie dostępu do infrastruktury, będzie dla przewoźników niższy, niż w obecnie obowiązującym cenniku. Jedną z propozycji, mającą znaczenie szczególnie dla przewoźników

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-swiatlo-led-to-jasniejsze-perony-przejazdy-i-oszczednosci-4135

Nowe światło LED to jaśniejsze perony, przejazdy i oszczędności

12.03.2019

dłużej niż stosowane do tej pory np. oświetlenie sodowe. Mniejsze zużycie energii i bezawaryjność to niższe koszty utrzymania. Instalowane LED-y to mniej dwutlenku węgla w środowisku. PLK w ramach programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

stacji, to nie jedyne korzyści. Dzięki nowej nawierzchni torowej emisja hałasu przez pociągi będzie niższa. Ponadto, ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć – mówi Paweł Neumann, dyrektor

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/horyzontalny-rozklad-jazdy-ruszaja-konsultacje-9916

Horyzontalny Rozkład Jazdy. Ruszają konsultacje

17.07.2024

rozkład jazdy, który zapewni większą dostępność pociągów, dogodne ich ze sobą skomunikowanie oraz niższe ceny biletów. - Nawet najlepszy teoretyczny model nie sprawdzi się, jeśli nie zostanie zweryfikowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-szlifierka-torowa-w-grupie-kapitalowej-plk-sa-8597

Pierwsza szlifierka torowa w Grupie Kapitałowej PLK S.A.

26.07.2023

Gładkie i równe szyny, a przez to większy komfort jazdy, mniejsza emisja hałasu i niższe koszty utrzymania linii kolejowych to efekty uzyskiwane dzięki pracy szlifierki torowej. Umowę na zakup pierwszej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

podnoszone. 11. Cytat: „Kiedy obliczymy średnią prędkość Pendolino w Polsce, okaże się, że jest niższa od konwencjonal­nych składów wagonowych w Niemczech i Austrii, któ­re są o połowę tańsze. Jedyną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-dotyczaca-przeprowadzonego-remontu-tunelu-srednicowego-429

Konferencja prasowa dotycząca przeprowadzonego remontu tunelu średnicowego.

18.08.2008

nie jest ewenementem, bo zarówno w Polsce, jak i w Europie są obiekty o takich samych lub nawet niższych wysokościach. Remont tunelu rozpoczął się 30 czerwca 2006 roku a zakończył 14 stycznia 2007 roku

PRZECZYTAJ
12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 43.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook