Wyniki wyszukiwania
przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego
PRZECZYTAJKolej w nowym świetle
19.02.2016
W 2015 roku, tylko w ramach remontów i programu poprawy efektywności energetycznej, PLK wymieniły ponad 1700 punktów oświetleniowych (1500 pracuje w technologii LED). W efekcie obniżono koszty zużycia
PRZECZYTAJPrzywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej oceny pod kątem możliwości czasowego
PRZECZYTAJKolejny rok stabilnych stawek PLK
12.03.2014
stacji i przystanków, które nie dysponują urządzeniami do wygłaszania zapowiedzi głosowych, będą niższe o blisko 20 %. W sumie tańsze będzie korzystanie z 88 % stacji i przystanków w Polsce. Wzrost opłat [...] oraz informację pasażerską w całkowitym koszcie dostępu do infrastruktury, będzie dla przewoźników niższy, niż w obecnie obowiązującym cenniku. Jedną z propozycji, mającą znaczenie szczególnie dla przewoźników
PRZECZYTAJdłużej niż stosowane do tej pory np. oświetlenie sodowe. Mniejsze zużycie energii i bezawaryjność to niższe koszty utrzymania. Instalowane LED-y to mniej dwutlenku węgla w środowisku. PLK w ramach programu
PRZECZYTAJstacji, to nie jedyne korzyści. Dzięki nowej nawierzchni torowej emisja hałasu przez pociągi będzie niższa. Ponadto, ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć – mówi Paweł Neumann, dyrektor
PRZECZYTAJrozkład jazdy, który zapewni większą dostępność pociągów, dogodne ich ze sobą skomunikowanie oraz niższe ceny biletów. - Nawet najlepszy teoretyczny model nie sprawdzi się, jeśli nie zostanie zweryfikowany
PRZECZYTAJGładkie i równe szyny, a przez to większy komfort jazdy, mniejsza emisja hałasu i niższe koszty utrzymania linii kolejowych to efekty uzyskiwane dzięki pracy szlifierki torowej. Umowę na zakup pierwszej
PRZECZYTAJpodnoszone. 11. Cytat: „Kiedy obliczymy średnią prędkość Pendolino w Polsce, okaże się, że jest niższa od konwencjonalnych składów wagonowych w Niemczech i Austrii, które są o połowę tańsze. Jedyną
PRZECZYTAJnie jest ewenementem, bo zarówno w Polsce, jak i w Europie są obiekty o takich samych lub nawet niższych wysokościach. Remont tunelu rozpoczął się 30 czerwca 2006 roku a zakończył 14 stycznia 2007 roku
PRZECZYTAJ