• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2351, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprostowanie-do-artykulu-z-dziennika-gazeta-prawna-42

Sprostowanie do artykułu z Dziennika Gazeta Prawna

17.06.2010

mld zł”. Limit nakładów ze źródeł europejskich dla finansowania projektów kolejowych wynosi 4 863 mln euro, tj. ok. 17,5 mld zł. Po uzupełnieniu o wkład własny daje to kwotę ok. 26,9 mld zł z przeznaczeniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-miliard-w-maju-rozdany-72

Kolejny miliard w maju rozdany

31.05.2010

Prawie miliard złotych 952 971 169,50 mln zł (781 mln zł netto) warta jest umowa, jaką 31 maja 2010 r. zawarły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na modernizację linii Warszawa - Gdynia w okolicach Działdowa [...] są nie tylko mieszkańcy dwóch wielkich aglomeracji – warszawskiej i trójmiejskiej liczących ponad 4 mln osób. To także wymierne korzyści dla położnych na trasie miejscowości: Mławy, Iłowa, Działdowa, Rybna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

Terespola. Zadanie realizowane będzie w latach 2007 – 2013. Koszt modernizacji II Etapu to około 271 mln euro . Źródła finansowania: grant ISPA – 75%, dotacja budżetowa – 25%.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zadanie-modernizacja-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-kontynuacja8221-99

Otwarcie ofert na zadanie "Modernizacja linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja)”

07.05.2010

Świnoujście (kontynuacja)”. Wartość zamówienia według zamawiającego została określona na 20 mln PLN netto, 24,4 mln PLN brutto. W terminie ogłoszonym w postępowaniu wpłynęło 10 ofert, złożonych przez 1. OHL

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-wiaduktow-i-dwie-drogi-dojazdowe-8211-ruszaja-kolejne-zadania-na-lcs-nasielsk-91

Pięć wiaduktów i dwie drogi dojazdowe – ruszają kolejne zadania na LCS Nasielsk

19.05.2010

osobowym Studzianki, wiadukt kolejowy przy przystanku osobowym Jackowo. Kontrakt o wartości ponad 16,5 mln euro brutto zrealizuje konsorcjum w składzie TORPOL Sp. z o.o. FEROCO S.A., Przedsiębiorstwo Usług

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-ministra-w-krakowie-134

Wizyta Ministra w Krakowie

04.08.2006

„Infrastruktura i Środowisko” planowane jest 4 mld 100mln euro na inwestycje kolejowe. Są czynione starania o zwiększenie tej kwoty o ponad 1mld 100 mln euro, by min. wzmocnić obszar kolejnictwa. Najważniejszą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-szlak-jana-pawla-ii-125

Kolejowy Szlak Jana Pawła II

01.06.2006

Bielsko Biała. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły w 2006 r. na modernizację szlaku 35 mln zł, z czego 23 mln zł pochłoną inwestycje, a resztę zaplanowano na roboty utrzymaniowe. www.pociag-papieski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-tunelu-list-otwarty-169

Remont tunelu-list otwarty

24.01.2007

remontu do 31 maja 2007 roku. Jednocześnie domagano się zaakceptowania dodatkowych kosztów na kwotę 4,5 mln zł. 18 grudnia 2006 roku miały pojechać przez tunel pociągi. Warunkiem była zgoda PLK na żądania wykonawcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-kontraktu-odcinkek-linii-e-20-miedzyrzec-podlaski-biala-podlaska-163

Podpisanie kontraktu-odcinkek linii E 20 Międzyrzec Podlaski-Biała Podlaska

22.12.2006

towarzyszących na odcinku Międzyrzec Podlaski – Biała Podlaska. Wartość podpisanej umowy wynosi 49,5 mln euro. | Czas trwania kontraktu – 20 miesięcy. Finansowanie umowy realizowane będzie w 75% ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-151

Komunikat prasowy

31.10.2006

wnioskiem do Komisji Europejskiej o zwiększenie wartości projektu o 40,5 mln. euro. Koszty kwalifikowane po modyfikacji wynosić będą 151,5 mln. euro Kontrakt związany z modernizacją poznańskiego węzła kolejowego

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 2351.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook