Wyniki wyszukiwania
Szybciej i wygodniej z Łodzi do Warszawy
13.01.2015
rozkładu na trasie kursują 22 pociągi – czas przejazdu najszybszych pięciu to ok. 1h 30min. 13 pociągów jedzie w czasie nie dłuższym niż 1h 45 min. Nowe tory, na najbardziej obciążonym ruchem kolejowym odcinku
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJstanie się dworcem przelotowym. Skróci się czas przejazdu, a przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać zarówno pociągi regionalne, jak i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew
PRZECZYTAJtaboru. Działania związane z usuwaniem wykolejonych wagonów przygotowują służby techniczne. Na miejsce jedzie specjalny pociąg techniczny. Wcześniej komisja zbierze dane, które będą podstawą do ustalenia przyczyn
PRZECZYTAJSprawniejsze ratownictwo techniczne PLK
16.02.2017
wyposażony jest w urządzenia do szybkiego usuwania awarii na sieci kolejowej. Ma ładowności 18 ton i może jechać z prędkością do 80 km/h. Poza kierującym może zabrać siedmioosobową załogę. Zamontowany na stałe
PRZECZYTAJPendolino już na torach!
14.12.2014
sprzedano już 60 tys. biletów na połączenia Express InterCity Premium. „Super! Fotel jest bardzo wygodny, jedzie się dobrze, jest cicho, podróż w ogóle nie była męcząca" - odpowiedziała na pytanie o nowy pociąg
PRZECZYTAJruchu kolejowym dzięki wymianie torów i rozjazdów. Przez stację Opoczno Południe składy będą mogły jechać ponad 160 km/h. Inwestycja pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na stacji Opoczno Płd
PRZECZYTAJinterwencji na torach normalnych i szerokich. Zabierają zarówno sprzęt ratowniczy jak i załogi. Mogą jechać po drogach z prędkością do 90 km/h, a po torach do 50 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ubiegłym
PRZECZYTAJzamontowano 14 rozjazdów. Po nowych torach pociągi pojadą szybciej - 120 km/h, przed modernizacją jechały 80 km/h. W grudniu będzie gotowa sieć trakcyjna. W kolejnym etapie prace w Otwocku przeniosą się
PRZECZYTAJPLK (SKRJ System Konstrukcji Rozkładu Jazdy, IZTP Internetowy System zamawiania Pociągów „Zamawiaj i Jedź”) są w 100% rozwijane i utrzymywane przez pracowników spółki. Dzięki temu Rozkład Jazdy charakteryzuje
PRZECZYTAJ