Wyniki wyszukiwania
PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego
03.09.2019
2019 a nie III kw. 2019 Modernizacja linii kolejowej E 30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb 02.01.2020 Linia nr 133 Kraków – Katowice (E30) (1,5 mld zł) •Termin kontraktowy: Wrzesień 2018 r.
PRZECZYTAJusprawnią także prace na linii E30 Zabrze - Katowice – Kraków. Dofinansowany ze środków CEF jest etap IIb, czyli usunięcie wąskiego gardła linii kolejowej E30 Kraków – Jaworzno Szczakowa. Projekt obejmuje
PRZECZYTAJsą w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”, którego wartość to ok. 2 mld zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu
PRZECZYTAJaglomeracyjnej. Projekty „Modernizacja linii kolejowej E30, na odcinku Zabrze – Katowice – Kraków, etap, IIB” oraz ,,Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudowa torów
PRZECZYTAJponiżej godziny. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF
PRZECZYTAJprzez PLK SA projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap IIb – część wiaduktowa”. Wartość projektu budowy trzech bezkolizyjnych skrzyżowań w Warszawie to 380 mln
PRZECZYTAJłączy Europę. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF
PRZECZYTAJponad 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest współfinansowany przez Unię Europejską z instrumentu „Łącząc Europę”. Kontakt dla mediów: Dorota
PRZECZYTAJeuropejskie. Projekty „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” oraz „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów
PRZECZYTAJ