Wyniki wyszukiwania
Budujemy podziemną trasę kolejową Maszyny TBM, które pracują przy budowie podziemnej trasy kolejowej – to nowoczesna, bezpieczna i efektywna technologia stosowana na świecie do budowy tuneli kolejowyc
PRZECZYTAJOd grudnia 2015 r. rosnący ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych na dolnośląskim odcinku linii E59 Wrocław – Poznań obsługują nowoczesne komputerowe systemy Lokalnego Centrum Sterowania LCS W
PRZECZYTAJPrzygotowanie placu budowy nowego dworca, po demontażu kilku kilometrów torów, rozbiórce budynków, w tym starego dworca, wymagało wykonania wykopu o długości 500 metrów, szerokości 120 metrów i głębok
PRZECZYTAJKomunikat w sprawie przejezdności sieci kolejowej – niedziela, 15.09., godzina 16:00 Dzisiaj do godziny 16:00 na liniach kolejowych zarządzanych przez PLK SA zanotowano 76 wydarzeń związanych z sytuac
PRZECZYTAJZaproszenie na pokaz maszyny AHM 800 R.
20.08.2007
Spotykamy się 22 sierpnia 2007 r. (środa) o godzinie 11.00 w Warszawie, na ul. Grójeckiej na wiadukcie przy przystanku osobowym Warszawa Rakowiec (od strony zejścia na peron): więcej informacji oraz m
PRZECZYTAJŚwiatowe dni kolei
04.08.2016
członek zarządu ŁKA. Bezpieczeństwo zapewnione Nad sprawną obsługą podróżnych oraz zapewnieniem ciągłego ruchu pociągów z pielgrzymami czuwał przez 19 dni specjalny Sztab, Kolejowy Zespół Zarządzania
PRZECZYTAJzaznaczył również, że dla zwiększenia atrakcyjności i konkurencyjności transportu kolejowego potrzeba ciągłego dostosowywania usług kolejowych do potrzeb oczekiwań klientów i tworzenia rynku, np. poprzez budowę
PRZECZYTAJKolejowym uwzględnia prace prowadzone przy modernizacji stacji Warszawa Zachodnia. Mimo prac pod ciągłym ruchem pociągów, wraz ze zmianą rozkładu jazdy zaplanowano zwiększenie częstotliwości kursowania
PRZECZYTAJpodbijarka toru UNIMAT 09-4x4/4S Dynamic jest przeznaczona do pracy na rozjazdach i torach w trybie ciągłym, ze zintegrowanymi zespołami stabilizującymi. Zaletą maszyny jest dynamiczny stabilizator toru (DGS)
PRZECZYTAJnych (70% planu), 34 znajduje się w trakcie realizacji (21%), zaś 18 to działania o charakterze ciągłym (9%). Bezpieczniejsza infrastruktura Zadania dotyczące modernizacji infrastruktury są elementem szerszego
PRZECZYTAJ