• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1858

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

26.02.2013

Sulechowskie i Sulechów powstały ekrany akustyczne. Koszt pierwszego etapu modernizacji wynosi około 60 mln zł. Realizacja zadania odbywa się w systemie „projektuj i buduj”. Według planu, pierwsze pociągi z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-portu-w-gdansku-1857

Nowe tory do portu w Gdańsku

20.02.2013

możliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas. Szacowany koszt inwestycji to około 505 mln zł i jej realizacja zaplanowana jest na lata 2013 – 2015. „Projekt ubiega się o finansowanie przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-poznania-do-wroclawia-jada-nowym-mostem-nad-odra-2152

Pociągi z Poznania do Wrocławia jadą nowym mostem nad Odrą

14.01.2014

torze. Zakończenie planowane jest jeszcze w bieżącym roku. Koszt modernizacji mostów wynosi ok. 41 mln zł. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Prace realizowane są w ramach projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojechaly-z-klodzka-do-kudowy-zdroju-2135

Pociągi pojechały z Kłodzka do Kudowy Zdroju

16.12.2013

Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Całkowita wartość Projektu to 65 779 719,85 PLN, z czego ponad 41 mln to wartość dofinansowania pochodzącego ze środków unijnych. Informacje dla mediów Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-warszawy-do-wroclawia-2073

Szybciej koleją z Warszawy do Wrocławia

19.11.2013

osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-jazda-koleja-z-kalet-do-kluczborka-2196

Szybsza jazda koleją z Kalet do Kluczborka

30.01.2014

przewóz towarów. Całkowity koszt inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A wynosi ponad 367,5 mln zł. Wszystkie prace zakończa się w pierwszym kwartale 2015 r. Projekt „Polepszenie jakości usług p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-na-trase-do-szklarskiej-poreby-2042

Pociągi wrócą na trasę do Szklarskiej Poręby

11.10.2013

311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-z-lodzi-do-warszawy-2702

Szybciej i wygodniej z Łodzi do Warszawy

13.01.2015

modernizacja wszystkich urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Łączna wartość inwestycji wynosi 2 mld 215 mln zł. Projekt pn. Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A, odcinek Warszawa Zachodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-szybciej-z-warszawy-do-gdanska-2699

Jeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska

09.01.2015

Kolejowych S.A. montowała urządzenia na linii E 65 Warszawa – Gdynia. Koszt inwestycji to ponad 26 mln zł brutto. Dodatkowa kontrola bezpieczeństwa ruchu Montaż urządzeń do zdalnego wykrywania awarii taboru

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

pociągów do Krakowa, Tarnowa, Rzeszowa i Przemyśla. Budowa nowego przystanku kosztowała około 1,7 mln zł. Przystanek powstał w ramach w ramach modernizacji trasy z Krakowa do Rzeszowa. - Na modernizowanej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...949596979899100101102103...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 981 do 990 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook