Wyniki wyszukiwania
samochodów, wiaty rowerowe i chodniki. Utrzymane zostaną obecne przejścia do peronów w poziomie szyn. Prace w Głownie i Strykowie zostały zrealizowane w ramach projektu o wartości ok. 50 mln zł netto pn. „Budowa
PRZECZYTAJpasażerów oraz usprawni ruch drogowy. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w pierwszym kwartale 2020 roku. Będą prowadzone jeszcze prace wykończeniowe m.in. w Koźlicach.
PRZECZYTAJRzepin ‒ Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822”. Roboty rozpoczęły się w październiku 2017 r. Prace na stacji warte były ok. 31,7 mln zł, na modernizację wiaduktu kolejowego przeznaczono ok. 6,3 mln [...] zł. Obecnie na stacji kończą się odbiory, które potwierdzą właściwe wykonanie robót. Najważniejsze prace PLK w ramach modernizacji stacji Zielona Góra Główna: Pierwszy etap Modernizacja peronów i budowa
PRZECZYTAJktóre pomagają osobom niewidzącym i niedowidzącym w drodze do pociągu. Lepsza komunikacja przy stacji Prace PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. poprawią też system komunikacji w Zielonej Górze. W sąsiedztwie [...] realizowana jest w ramach modernizacji linii kolejowej z Wrocławia do Szczecina, tzw. Nadodrzanki. Prace na stacji warte są ok. 23,5 mln zł, a modernizacja wiaduktu ok. 6,3 mln zł. Roboty nie wpływają na
PRZECZYTAJPerony w Zielonej Górze z nowymi wiatami
15.03.2019
zadaszenia, co istotnie zwiększy komfort podróżnych, korzystających z pociągów na stacji Zielona Góra. Prace nie wpływają na obsługę podróżnych. Od lutego w Zielonej Górze dostępne jest zmodernizowane przejście [...] na stacji i komunikację w mieście. Inwestycja to tworzenie wygodnego węzła przesiadkowego. W ramach prac poszerzany jest wiadukt kolejowy nad ul. Batorego. Nie będzie „wąskim gardłem” w komunikacji miasta
PRZECZYTAJRealizacja przedsięwzięcia znacząco zwiększy dostęp do kolei przy codziennych dojazdach do pracy i szkoły. Ułatwiona będzie obsługa wyjazdów poza Jelenią Górę, w tym ruchu turystycznego. Podniesiony zostanie
PRZECZYTAJKoszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Obecnie prowadzone prace pozwolą
PRZECZYTAJprzebudowie nawierzchni na przejazdach kolejowych i rewitalizacji obiektów inżynieryjnych. W ramach tych prac zostanie również kompleksowo przebudowana sieć trakcyjna na odcinku Kalety – Strzebiń. Rewitalizacja [...] prędkości rozkładowej 120 km/h. Obecnie prędkość rozkładowa wynosi około 50-60 km/h. Zaplanowane prace umożliwią skrócenie czas przejazdu na odcinkach Bytom Północ - Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń
PRZECZYTAJZadanie łącznie obejmuje prace na 47 km torów i sieci trakcyjnej oraz wymianę 56 rozjazdów. Zaplanowano odnowę 39 obiektów inżynieryjnych i 4 nastawni. Zakończenie wszystkich prac planowane jest na IV kwartał [...] Zakończyły się prace torowe na linii łączącej Bytom z Gliwicami. Pociągi towarowe jeżdżą już szybciej i sprawniej po dwóch nowych torach na zmodernizowanym odcinku Bytom – Bytom Bobrek – Zabrze Biskupice [...] remont obiektów inżynieryjnych, m.in. wiaduktu kolejowego na szlaku Bytom Bobrek – Zabrze Biskupice. Prace na odcinku Bytom – Maciejów Płn. objęły wymianę ok. 18 km torów, 30 km sieci trakcyjnej i 21 rozjazdów
PRZECZYTAJPrzebudowaliśmy już trasę Bytom - Maciejów Północny, kończymy prace na odcinku Dorota (Sosnowiec) - Mysłowice Brzezinka. Ostatnim zadaniem w ramach inwestycji jest przebudowa stacji towarowej Katowice
PRZECZYTAJ