• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-jest-przetarg-na-nowe-polaczenia-z-kolej-8887

Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+

13.10.2023

372 km; 13 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 484 km; 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km; 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do [...] obejmuje także „Remont linii kolejowej nr 363 na odcinku Skwierzyna – Międzychód”. Przebudowa ok. 30 km odcinka umożliwi przywrócenie połączeń na niewykorzystywanej od 1995 r. w ruchu pasażerskim trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-plk-sa-podpisaly-umowe-na-nowe-polaczenia-z-kolej-9584

Pociągi wrócą do Lubska – PLK SA podpisały umowę na nowe połączenia z Kolej+

12.04.2024

Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] możliwość podróży koleją. Prace na ok. 18 km odcinku linii kolejowej nr 275 pozwolą na uruchomienie przejazdów pociągów spalinowych z prędkością co najmniej 80 km/h. Dzięki planowanej budowie tzw. „mijanki” [...] obejmuje także „Prace na linii kolejowej nr 363 na odcinku Skwierzyna – Międzychód”. Przebudowa ok. 30 km odcinka umożliwi przywrócenie połączeń na niewykorzystywanej od 1995 r. w ruchu pasażerskim trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wiecej-pociagow-bedzie-moglo-pojechac-z-lukowa-do-lublina-8840

Kolej+: Więcej pociągów będzie mogło pojechać z Łukowa do Lublina

06.10.2023

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do eliminowania [...] Ok. 106 km linia kolejowa między Łukowem a Lublinem Północnym zostanie zelektryfikowana na całej długości od Łukowa poprzez Radzyń Podlaski, Parczew, Lubartów aż do Lublina. Inwestycja umożliwi przewoźnikom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-swarzedzem-a-kolem-4182

Poznań – Warszawa: kolejarze szlifują szyny między Swarzędzem a Kołem

10.04.2019

Warszawy Po zakończeniu wszystkich prac pociągi przejadą z Poznania do Warszawy z prędkością 160 km/h w ok. 2:20 h. Modernizacja zwiększy bezpieczeństwo. W ramach inwestycji montowane są nowoczesne urządzenia [...] Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze [...] części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-walcza-z-upalem-i-zlodziejami-445

Kolejarze walczą z upałem i złodziejami

16.07.2010

Polskie Linie Kolejowe prowadzą ponad 4000 pociągów pasażerskich. Ograniczenie objęło 1345 km z ponad 36 000 km torów w zarządzie PLK S.A. W dniu wczorajszym największe problemy spowodowała jednak kradzież [...] - Kraków wynosiły z tego powodu ponad 20 min. Przez całą noc działały służby techniczne. Od godziny 2:00 trasa jest przejezdna. Służby techniczne na bieżąco monitorują szlaki kolejowe m.in. obserwując

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-koleje-w-polsce-wschodniej-3543

Miliard na koleje w Polsce Wschodniej

22.11.2017

odcinek Lublin – Stalowa Wola/Rozwadów, to w sumie już ponad 2 mld zł (w tym 1,36 mld zł EFRR) na inwestycje kolejowe w makroregionie i ponad 420 km nowoczesnych torów, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. [...] mi torami pociągi pojadą szybciej. Możliwe będzie podróżowanie z maksymalną prędkością do 120 km/h i 80 km/h dla pociągów towarowych, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa ruchu. Skróci się również [...] wartości za WPZ POPW ] Wartość ogółem (mln zł) Wkład UE (mln zł) km 1 Prace na linii kolejowej nr 216 na odc. Działdowo - Olsztyn 526,7 354,8 83 2 Prace na linii kolejowej nr 25 na odc. Skarżysko Kamienna -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-lublina-plk-podpisaly-kolejne-umowy-3395

Szybciej z Warszawy do Lublina – PLK podpisały kolejne umowy

05.06.2017

przejazdów kolejowo – drogowych; 26 km dobudowanego toru i zmodernizowanie 26 km drugiego toru; 5 nowych przejść podziemnych; 6 przebudowanych wiaduktów kolejowych; 2 nowe skrzyżowania bezkolizyjne; 87 [...] wymienione zostaną urządzenia. Na trasie wybudowanych będzie 5 nowych przejść podziemnych dla pieszych oraz 2 nowe skrzyżowania bezkolizyjne dla samochodów. Pozostałe istniejące wiadukty kolejowe zostaną przebudowane [...] i całego odcinka od Warszawy do Lublina pociągi na tej trasie będą mogły kursować z prędkością 160 km/h. Przejazd skróci się do około 1,5 godziny. Pasażerowie skorzystają z nowych, w pełni wyposażonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

i Inżynieryjnych S.A., Wrocław na kwotę 297 974 900,00 PLN netto; 363 529 378,00 PLN brutto 2. Oferta nr 2: • FEROCO S.A., (lider), Poznań • Torpol Sp. z o.o. , Poznań • Zakład Robót Komunikacyjnych – [...] liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i AGTC (o głównych międzynarodowych [...] ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 2.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty inżynieryjne, • obiekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, Bochnia, przebudowę 4 p [...] Cikowice, przebudowę/budowę 67 szt. obiektów inżynieryjnych, w tym: 13 wiaduktów kolejowych i 3 drogowych, 2 mostów oraz 49 przepustów, budowę 4 szt. podziemnych przejść dla pieszych: Podłęże, Staniątki, Kłaj [...] torach stacyjnych i szlakowych; zawarcie umowy przyłączeniowej na zapewnienie zasilania; budowę 15,7 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 718 159 177,19 PLN , a wykonawcą prac będzie konsorcjum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odlotowe-polaczenie-kolejowe-nowym-pociagiem-po-nowych-torach-do-nowego-terminalu-2895

Odlotowe połączenie kolejowe: nowym pociągiem, po nowych torach, do nowego terminalu

28.09.2015

Linii Kolejowych S.A. pociągi jadą dwa razy szybciej z prędkością do 80 km/h Modernizacja objęła budowę oraz przebudowę blisko 12 km linii kolejowej od Krakowa Głównego do Krakowa Lotniska oraz jej elek [...] go, który całkowicie zmienia nasze lotnisko. Łączna powierzchnia użytkowa przystanku wynosi 1 955 m2, zaś kubatura 23 000 m3. Szklana elewacja przystanku oraz zielony dach nawiązują do głównych elementów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...89909192939495969798...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 931 do 940 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook