Wyniki wyszukiwania
Pilchów i Stalowa Wola Rozwadów. Nowe perony są dobrze oświetlone i wyposażone w ławki i wiaty. Przygotowano czytelne oznakowanie oraz informację pasażerską. Wszystkie obiekty są wyższe, ułatwiają wsiadanie
PRZECZYTAJprzewoźnikom. Plany na 2016 r – korzyści nie tylko dla PLK Zarządca infrastruktury jest coraz lepiej przygotowany na realizację nowych wyzwań i wdrażanie coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań informatycznych
PRZECZYTAJprojektów nie udałoby się zrealizować bez unijnego wsparcia. - Polskie Linie Kolejowe są dobrze przygotowane do absorbcji środków unijnych, skorzystaliśmy z doświadczeń poprzedniej perspektywy. Efektem naszych
PRZECZYTAJjest tzw. chudy beton, który podczas budowy niższego poziomu stacji zostanie usunięty. Na tak przygotowanym podłożu montowane jest zbrojenie konstrukcyjne, następnie jest przygotowywane deskowanie do formowania
PRZECZYTAJdla tej łącznicy oraz peronu z wiatą przystankową przy terminalu lotniczym. Drugi etap będzie przygotowany po dokładnym ustaleniu lokalizacji terminala. Złożenie wniosku ma nastąpić w II półroczu 2011
PRZECZYTAJTunel zamiast szlabanów w Rembertowie
29.07.2025
ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko FEnIKS. Kolejarze wcześniej przygotowali studium wykonalności i uzyskali decyzję środowiskową. Miasto zdobyło pozwolenie na budowę drogi
PRZECZYTAJ4,5 km wyprodukowane będzie 16 400 tubingów, układających się w pierścienie o średnicy 8,5 m. Przygotowano ponad 6100 tubingów dla małej tarczy i 4400 dla dużej tarczy. Kolejne są stale wytwarzane. Trzy
PRZECZYTAJMerchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są przygotowane nowej perspektywy. Gotowe dokumentacje pozwolą przystąpić do naboru projektów z „nowego” instrumentu
PRZECZYTAJkolejne. Wyższe perony ułatwią wsiadanie do pociągów. Dla podróżnych przewidziano wiaty i ławki. Przygotowano nowe oświetlenie oraz czytelne oznakowanie i system informacji pasażerskiej. W Kiekrzu dostęp
PRZECZYTAJGdańsk Zaspa Towarowa – Gdańsk Wiślany, w miejscu 30 km starych torów oraz 76 starych rozjazdów przygotowano teren pod nowy układ torowy. Do wzmocnienia gruntu wykorzystano ponad 6,5 tys. żelbetowych pali
PRZECZYTAJ