Wyniki wyszukiwania
administracyjnych najszybsze pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia pojadą z prędkością 160 km/h, a towarowe z prędkością 120 km/h. Dzięki temu skróci się czas podróży ze stolicy na południe Mazowsza
PRZECZYTAJadministracyjnych najszybsze pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia pojadą z prędkością 160 km/h, a towarowe z prędkością 120 km/h. Skróci się czas podróży ze stolicy na południe Mazowsza. Dwa tory na
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe z prędkością do 120 km/h. Docelowo, na tej trasie, podróż najszybszym pociągiem zajmie
PRZECZYTAJPLK vs tekst DGP Zdążyć przed Pendolino
12.04.2017
Dzięki modernizacjom linii pociągi zapewniają krótkie podróże, m.in. z Warszawy do Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Katowic. Dzięki pracom zarządcy infrastruktury trasy wydłużono także do Kołobrzegu, Jele
PRZECZYTAJpełni prezes Zarządu PKP PLK S.A., Zbigniew Szafrański, - udział w Światowym Kongresie Kolei Dużych Prędkości, podczas którego nasi przedstawiciele wzięli udział w dyskusjach plenarnych i panelowych, - rozmowy [...] anymi w budowie linii kolejowych, mogącymi w przyszłości składać oferty na budowę kolei dużych prędkości w Polsce. Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof Łańcucki
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/EvimoCk3gzg .
PRZECZYTAJDzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach [...] wszystkie szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy [...] jest jeszcze zakończone, to zależy nam, aby zaczęła się debata społeczna na temat kolei dużych prędkości.
PRZECZYTAJUnii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości połączonej z innymi środkami transportu. Odnosząc się do polskiego projektu [...] że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia, umiejscowienie
PRZECZYTAJDebata o Kolejach Dużych Prędkości
22.08.2011
tematy podzielone na II sesje: Sesja I Koleje Dużych Prędkości na Świecie Światowe trendy KDP - UIC (Międzynarodowe Zrzeszenie Kolei)Koleje Dużych Prędkości w Hiszpanii - ADIF (Hiszpański Zarządca Infrastruktury [...] Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Kontakt dla mediów: media@kdppolska.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) organizuje w dniu: 30 sierpnia 2011 o godzinie
PRZECZYTAJa. Od grudnia na polskich torach pojawiać się będą kolejne nowoczesne składy mogące kursować z prędkością 160 km/h, których zakup był możliwy także dzięki unijnemu wsparciu. - Obecnie realizujemy największy
PRZECZYTAJ