Wyniki wyszukiwania
Linie Kolejowe S.A. podpisano umowę nr B/01/04a/18/00/5555/08 na "Modernizację układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych: Nr 19 Warszawa Główna Towarowa-Józefinów
PRZECZYTAJprzygotowanych przez organizatorów m.in. spółki Grupy PKP, w tym: przejazdy specjalne pociągiem retro, prowadzonym przez parowóz PT47. pokazy technik interwencyjnych Straży Ochrony Kolei oraz tresury psów służbowych
PRZECZYTAJczerwca 2006 roku a zakończył 14 stycznia 2007 roku i był finansowany ze środków własnych . Prace prowadzone były zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami ....więcej
PRZECZYTAJpoprawie stanu izbic obiekt lepiej może znieść napór kry. Roboty od stycznia do października 2009r. prowadziła firma Intercor sp. z o. o. Koszt zadania wraz z dokumentacja wyniósł 10 461 000,00 zł. Most zapewnia
PRZECZYTAJLizawice w eksploatacji
29.09.2009
do eksploatacji podstacji trakcyjnej Lizawice 25 września 2009 r zakończyło realizacje zadania prowadzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we Wrocławiu: "Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJpodpisali: Mirosław Okniański, pełnomocnik Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Koszt prac prowadzonych w okresie od 14 września 2009 r. do 30 listopada 2009 r. wyniesie: 22 464 766,00 PLN brutto Źródła
PRZECZYTAJWarszawa: Naprawa mostu średnicowego
10.04.2013
podsypki pod torami. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą prowadzone od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Na czas prac remontowych wdrożona zostanie specjalna organizacja
PRZECZYTAJsię zakończyć do połowy przyszłego roku. Jest to jeden z kluczowych projektów rewitalizacyjnych prowadzonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., który wraz z pracami realizowanymi na odcinkach Włoszczowa
PRZECZYTAJzasilających. Inwestycja jest ściśle związana z projektem budowy szybkiej kolei metropolitalnej, prowadzonym przez samorząd województwa kujawsko-pomorskiego oraz integracją systemów transportu miejskiego
PRZECZYTAJGdańsk; o wartości 4 886 000,00 PLN netto; 6 009 780,00 PLN brutto. Głównym zadaniem wykonawcy jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami modernizacyjnymi na trasie Poznań – Wrocław, na odcinku Czempiń
PRZECZYTAJ