Wyniki wyszukiwania
Sprawne prowadzenie ruchu pociągów będzie możliwe po przebudowie 120 obiektów inżynieryjnych w tym 3 mostów i 13 wiaduktów. Rewitalizacja linii przewiduje także przebudowę 36 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJinżynieryjne. Na zwiększenie bezpieczeństwa przewozu podróżnych i ładunków pozytywnie wpłynie przebudowa 3 przejazdów kolejowo-drogowych. Wartość prac to 1,4 mld złotych. Projekt „Prace na podstawowych ciągach
PRZECZYTAJi Wisły Głębce. Na całym odcinku przebudowane zostaną urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz 3 przejazdy kolejowo-drogowe, co wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa przewozu podróżnych i ładunków
PRZECZYTAJPlanowane zakończenie inwestycji w II poł. 2022 roku. Inwestycja w liczbach: 1 nowy przystanek Toruń Mokre; 3 przebudowana przystanki Łysomice, Ostaszewo Toruńskie, Grzywno; 14 przebudowanych przejazdów kolejo
PRZECZYTAJBytom – Chorzów Stary – Mysłowice Brzezinka – Oświęcim oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka” – POIiŚ 5.2-3. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJTowary jadą nowym mostem nad Wieprzem
30.06.2018
współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Dodatkowe informacje Karol
PRZECZYTAJtrakcyjna i uzupełniany tłuczeń. W styczniu wykonawca rozpocznie wymianę toru. Kontynuowana jest przebudowa 3 przepustów oraz rozpocznie się przebudowa wiaduktu kolejowego w pobliżu przystanku Rynkowo Wiadukt.
PRZECZYTAJinformacyjne. Zmodernizowane będzie przejście w poziomie szyn. Wartość prac na stacji Włoszczowa to 2,3 mln zł. W przyszłym roku PLK planują na stacji we Włoszczowie remont peronu 1 wraz z modernizacją parkingu
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
lokomotyw. W ubiegłym roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 4 mln zł netto na montaż 3 nowych urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Ponadto 17 dostosowano do współpracy z centralnym
PRZECZYTAJ2 km sieci trakcyjnej. Stare elementy zastąpi nowy, bezstykowy tor na betonowych podkładach. Remont 3 przejazdów kolejowo–drogowych podniesie poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Na trasie
PRZECZYTAJ