Wyniki wyszukiwania
Kolejna faza modernizacji stacji Brzeg
31.07.2009
pieszych. Równolegle przygotowywana jest przebudowa wiaduktów nad ul. Kilińskiego i ul. Małujowicką . Szeroki zakres prac wymagać będzie okresowego zamykania części ulicy i chodnika. Wykonawca szczegółowo m
PRZECZYTAJprzejścia z 4 m do 6 m i dostosowanie do planów i budowy dróg dojazdowych oraz ciągu pieszo-rowerowego. Szeroki zakres prac związany z budową przejścia podziemnego wymaga wprowadzenia czasowych zmian w rozkładzie
PRZECZYTAJtrasie zostanie zwiększona do 120 km/h. Kontynuacja inwestycji ułatwi podróże na Lubelszczyźnie Szeroki zakres prac będzie wymagał wstrzymania ruchu pociągów na objętych robotami odcinkach linii. Dlatego
PRZECZYTAJpasażerom szybki dojazd do Wrocławia. W około 22 minuty dostaną się do centrum stolicy Dolnego Śląska. Szeroki zakres prac związany z budową przejścia podziemnego wymaga wprowadzenia czasowych zmian w rozkładzie
PRZECZYTAJukładu torowego i sieci trakcyjnej. Osobną planszę ma przebudowa progu wodnego na Bobrze, ilustrująca szeroki zakres prac związanych z modernizacją XIX w obiektu. Pierwotny wygląd mostu ukazują także reprodukcjach
PRZECZYTAJWykonawca rozpoczął pierwszą fazę modernizacji linii kolejowej łączącej stolicę z Radomiem. Szeroki zakres robót obejmuje m.in. przebudowę stacji Radom i Radom Wschodni, a także fragmentu linii kolejowej
PRZECZYTAJktórej wykształcił się Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych. Obiekty prezentowane na wystawie dają szeroki wgląd w dzieje polskiego kolejnictwa i przemysłu taboru kolejowego. Ukazują również wkład Katedry Budowy
PRZECZYTAJmożliwość sprawnych przeładunków towarów. W ramach inwestycji na stacji powstaje długi na 500 m i szeroki na ponad 13 m plac, który będzie mieć przeszło 6600 m2 – to niemal tyle, ile powierzchnia boiska
PRZECZYTAJBędzie nowa konstrukcja obiektu w formie łuku, o szerokości 28 m. Na wiadukcie pozostaną trzy tory. Szeroki zakres prac wymaga zmian w komunikacji. W dniach 22-31.08 podróżni skorzystają z zastępczej komunikacji
PRZECZYTAJułożenie nowych torów, sieci trakcyjnej oraz budowy chodników i wind do przystanku Warszawa Koło. Szeroki zakres prac wymaga wstrzymania ruchu samochodów i tramwajów. Wytyczone będą objazdy. Zmiana organizacji
PRZECZYTAJ