• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-olkusz-zwiekszy-sie-standard-obslugi-podroznych-8647

Na stacji Olkusz zwiększy się standard obsługi podróżnych

29.08.2023

minister infrastruktury. – Na stacji Olkusz, będą oczekiwane warunki dostępu do kolei i obsługi podróżnych, zwłaszcza dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Ogłoszenie przetargu, to ważny [...] dla osób niedowidzących i słabo widzących. Prace zapewnią lepszą dostępność i komfort wszystkim podróżnym. Dotychczasowa kładka dla pieszych, stanowiąca dojście do peronów, zostanie zastąpiona przejściem [...] realizowanej w ramach Rządowego Programu Przystankowego, w 2022 r. roku wybudowano i udostępniono podróżnym dodatkowy przystanek Wolbrom Zachodni , który zwiększył dostęp mieszkańców do kolei.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pociagow-pasazerskich-na-stacji-warszawa-zachodnia-2509

Poprawa obsługi pociągów pasażerskich na stacji Warszawa Zachodnia

08.07.2014

a utrudnień w ruchu kolejowym. Prace na torach odbywają się z uwzględnieniem właściwej obsługi podróżnych i maksymalnym ograniczaniem utrudnień. Wakacyjny termin wybrano m.in. ze względu na mniejszy ruch

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-standard-obslugi-podroznych-na-stacji-lodz-widzew-2066

Wyższy standard obsługi podróżnych na stacji Łódź Widzew

07.11.2013

niż obecne i umożliwią pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja zyska wyposażenie służące podróżnym: wyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady, ławki. Pierwszy peron [...] grudnia powstaną kolejne. Stacja Łódź Widzew będzie dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych , podróżnych z cięższym bagażem i opiekunów z dziećmi. Na perony będą prowadziły pochylnie oraz windy. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podwyzszaja-standard-obslugi-pasazera-2311

PLK podwyższają standard obsługi pasażera

19.03.2014

godziny i trzech kwadransów, podwyższenie standardu infrastruktury pasażerskiej. Lepszą obsługę podróżnych zapewni budowa przejść podziemnych w miejscowościach: Garbce, Żmigród, Skokowa, Oborniki Śląskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-wygodniejsza-obsluga-na-slaskich-torach-2246

Szybsza podróż, wygodniejsza obsługa na śląskich torach

18.02.2014

S.A. zakończyły modernizację obiektu wraz z rewitalizacją przyległych torów. Jest wygodniej dla podróżnych przyjeżdżających z m.in. z Katowic lub Gliwice. Obecnie peron posiada nową nawierzchnię z pasem [...] km/h do 100 km/h i lepsza przepustowość oraz wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Dla podróżnych oznacza to skrócenie czasu jazdy o około 8 minut dla pociągów pasażerskich oraz o około 12 min

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pasazerow-na-szczecinskich-peronach-2714

Poprawa obsługi pasażerów na szczecińskich peronach

29.01.2015

Szczecin Dąbie – nowy peron Rewitalizacja peronu nr 1 na stacji Szczecin Dąbie poprawiła obsługę podróżnych. Obiekt zyskał nową nawierzchnię i został podwyższony, dzięki czemu pasażerowie maja ułatwiony [...] nową nawierzchnię i tablice informacyjne. Ponadto bezpieczniejsze przekraczanie torów zapewnia podróżnym zmodernizowane przejście. Prace kosztowały ok. 480 tys. zł. Już w 2012 roku na stacji Szczecin Główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-warszawie-projektowane-sa-dwa-nowe-przystanki-5600

W Warszawie projektowane są dwa nowe przystanki

16.04.2021

mieszkańców Warszawy i podróżnych z aglomeracji. Przy odpowiedniej współpracy ze strony miasta linia średnicowa może się stać w przyszłości równie chętnie wykorzystywana przez podróżnych jak warszawskie metro [...] Białegostoku. – Chcemy, aby przebudowa linii średnicowej w stolicy uwzględniła potrzeby komunikacyjne podróżnych i mieszkańców, dlatego wprowadziliśmy do projektu m.in. dwa dodatkowe przystanki oraz nowe łącznice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-wegliniec-nowe-perony-ulatwia-podroze-5318

Na stacji Węgliniec nowe perony ułatwią podróże

21.01.2021

zadania pn. „Przebudowa stacji Węgliniec” w ramach projektu „Przebudowa infrastruktury obsługi podróżnych na stacjach i przystankach”. Sąsiedztwo historycznych obiektów, budynków dworca i wiat peronowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-podroznych-nowe-perony-w-zgierzu-i-lodzi-zabiencu-4687

Dla podróżnych nowe perony w Zgierzu i Łodzi Żabieńcu

25.05.2020

Mieszkańcy Zgierza zyskają wygodne połączenia w kierunku Łodzi, Kutna i Łowicza. Modernizowane stacje Zgierz i Łódź Żabieniec zapewnią lepszą organizacją kolejowych podróży. Pociągi pasażerskie między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-pomorskich-peronach-sa-nowe-windy-wiaty-i-tablice-6678

Na pomorskich peronach są nowe windy, wiaty i tablice

08.02.2022

bezpieczeństwa podróżnych odnowione zostały linie ostrzegawcze na peronach w 21 lokalizacjach, m.in. w Subkowach, Pelplinie, Smętowie i Łebie. Na bieżące prace, zwiększające standard obsługi podróżnych na stacjach [...] Lęborku (peron nr 1 i 2). Lepsze dojścia do peronów oraz przejścia przez tory przygotowano dla podróżnych w Godętowie, Prabutach, Bolszewie i Gdańsku Oruni. Na bieżąco wykonywane są naprawy ławek i wiat

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook