• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy peron. Rezultatów: 2220, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pulawy-wkrotce-z-odnowionymi-stacjami-3306

Puławy wkrótce z odnowionymi stacjami

25.02.2017

przebudowana zostanie stacja Puławy Miasto. Wygodniejsze wsiadanie do pociągów umożliwi wyższy, zadaszony peron. Będzie wyposażony w funkcjonalne oświetlenie i ławki. Komfort podróży zwiększy czytelny system d [...] zostanie dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Kolejarze zamontują m.in. windę z tunelu na peron. Na stacji Puławy zmodernizowane zostaną dwa perony. Będą nowe ławki, lepsze oświetlenie i wiaty. [...] stacji. Na lepsze zmienią się też warunki obsługi na przystanku Puławy Chemia. W miejsce obecnego peronu wyspowego powstaną dwie zadaszone platformy jednokrawędziowe. Obie będą w pełni oznakowane i dostosowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbiory-i-testy-wyswietlaczy-1659

Odbiory i testy wyświetlaczy

22.05.2012

Poza ekranami zamontowane jest nowe nagłośnienie i tablice informacyjne. Polskie Linie Kolejowe tworzą w stolicy nowoczesny system informacji pasażerskiej. Ponad 100 urządzeń wspomoże obsługę podróżny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-tunel-dla-podroznych-polaczyl-ochote-i-wole-9530

Warszawa Zachodnia – tunel dla podróżnych połączył Ochotę i Wolę

28.03.2024

tunelu i tym samym połączył Wolę z Ochotą. Pasażerowie zyskają nowe, poszerzone dojście do wszystkich peronów. Przebudowany obiekt będzie także ułatwieniem dla mieszkańców, którzy sprawniej będą przemieszczali [...] zadaszenie. Od czerwcowej korekty rozkładu jazdy podróżni będą mogli skorzystać już ze wszystkich peronów. Gotowa jest konstrukcja nowego budynku dworca od strony ulicy Tunelowej. W środku prowadzone są [...] prac sukcesywnie sprawdzane są zainstalowane na stacji systemy bezpieczeństwa. Na zmodernizowanych peronach 4-8 działają windy. Przed Wielkanocą planowane jest uruchomienie windy technicznej od strony Alei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pojedziemy-pociagiem-po-obwodnicy-poznania-jest-umowa-na-prace-9730

Pojedziemy pociągiem po obwodnicy Poznania – jest umowa na prace

27.05.2024

trudności z poruszaniem się. Dzięki pracom samorządu, w ramach innych projektów inwestycyjnych, przy peronach powstaną węzły przesiadkowe, co ułatwi podróże i dogodnie zintegruje transport kolejowy z systemem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-olkusz-zwiekszy-sie-standard-obslugi-podroznych-8647

Na stacji Olkusz zwiększy się standard obsługi podróżnych

29.08.2023

dostępność i komfort wszystkim podróżnym. Dotychczasowa kładka dla pieszych, stanowiąca dojście do peronów, zostanie zastąpiona przejściem pod torami z windą. Będzie to istotne ułatwienie, zwłaszcza dla osób

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pociagow-pasazerskich-na-stacji-warszawa-zachodnia-2509

Poprawa obsługi pociągów pasażerskich na stacji Warszawa Zachodnia

08.07.2014

W lipcu prace obejmują kolejno dwa tory przy peronie nr 5. Do końca wakacji, wymienionych zostanie 5 torów o długości ponad 2500 m. Prace remontowe wiążą się również z wymianą 15 rozjazdów, które są ważnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-standard-obslugi-podroznych-na-stacji-lodz-widzew-2066

Wyższy standard obsługi podróżnych na stacji Łódź Widzew

07.11.2013

nowym układem torowym, peronami i zadaszeniem. Powstaje nowy szkielet wiaty peronowej, który obejmie trzy perony. Widać już fundamenty najbardziej oddalonego od budynku dworca peronu pierwszego oraz przejścia [...] podróżnym: wyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady, ławki. Pierwszy peron będzie gotowy w połowie 2014 r., a wraz z przebudową układu torowego do grudnia powstaną kolejne.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podwyzszaja-standard-obslugi-pasazera-2311

PLK podwyższają standard obsługi pasażera

19.03.2014

z cięższym bagażem. Od ubiegłego roku pasażerowie korzystają również ze 142 nowych i odnowionych peronów, które w ramach prac inwestycyjnych są podwyższane, co pozwala na wygodniejsze i łatwiejsze wsiadanie [...] Pruszkowie i w Grodzisku Mazowieckim. Przejścia, które dotychczas pozwalały się dostać pasażerom tylko na peron zostaną przedłużone, a dzięki temu pozwolą mieszkańcom wygodnie i bezpiecznie przedostawać się na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-wygodniejsza-obsluga-na-slaskich-torach-2246

Szybsza podróż, wygodniejsza obsługa na śląskich torach

18.02.2014

prac, wykonano również odwodnienie torów i peronu oraz wybudowano nowy dogodny wjazd na peron dla samochodów uprzywilejowanych. Zmiany na zabrzańskim peronie kosztowały ok. 1,9 mln zł netto. Zostały s [...] Obecnie peron posiada nową nawierzchnię z pasem ostrzegawczym, wyczuwalnym dla osób niewidomych i słabowidzących. W ramach współpracy z Urzędem Miasta, PLK zamontowała przy schodach wejściowych na peron przychodową [...] Już zmienił się wygląd peronu wyspowego na stacji Zabrze. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły modernizację obiektu wraz z rewitalizacją przyległych torów. Jest wygodniej dla podróżnych przyjeżdżających

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pasazerow-na-szczecinskich-peronach-2714

Poprawa obsługi pasażerów na szczecińskich peronach

29.01.2015

Szczecin Dąbie – nowy peron Rewitalizacja peronu nr 1 na stacji Szczecin Dąbie poprawiła obsługę podróżnych. Obiekt zyskał nową nawierzchnię i został podwyższony, dzięki czemu pasażerowie maja ułatwiony [...] obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Peron ma nowe oświetlenie jest wyposażony w tablice informacyjne, ławki oraz kosze na śmieci. Rewitalizacja peronu kosztowała ponad 750 tys. zł. Szczecin Port [...] Zabezpieczona i odmalowana jest metalowa konstrukcja przęseł i słupów wsporczych. Zmienił się również peron. Ma nową nawierzchnię i tablice informacyjne. Ponadto bezpieczniejsze przekraczanie torów zapewnia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 2220.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook