Wyniki wyszukiwania
Warszawa Gdańska. Jesteśmy na etapie przygotowywania projektu. Konstrukcja ma powstać w ciągu 2 lat. Celem jest ograniczenie hałasu od przejeżdżających pociągów i poprawienie komfortu życia mieszkańców bloków
PRZECZYTAJgo i umożliwi pasażerom dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Środki zostaną wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie
PRZECZYTAJDęblin (lk26). Inwestycja poprawiła dostępność i komfort podróży koleją. Lepszy dostęp do kolei dzięki Celem Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 - 2025 jest przeci
PRZECZYTAJPLK prowadziły roboty na ok. 100 obiektach. W tym roku planowane są prace na ponad 160 mostach. Celem modernizacji jest podwyższenie parametrów technicznych mostów i dostosowanie ich do coraz wyższych
PRZECZYTAJmniejszymi ośrodkami. Inwestycje były realizowane przy wsparciu Unii Europejskiej. Przewoźnik na ten cel pozyskał 2 mld 150 mln zł środków unijnych. To nie koniec naszych działań podnoszących jakość podróżowania
PRZECZYTAJpracy oraz na nasz rozwój gospodarczy i turystyczny. W regionalnym programie przeznaczyliśmy na ten cel blisko 800 mln zł. To kolejne środki do zainwestowania w ramach nowego regionalnego programu, co dowodzi
PRZECZYTAJblisko 500 odnowionych peronów i ponad 60 nowych lub wyremontowanych dworców. Łączne wydatki na ten cel od 2012 do końca 2015 roku wyniosą ponad 30 mld zł. Dzięki prowadzonym pracom inwestycyjnym Grupa PKP
PRZECZYTAJzasilania nietrakcyjnego. Okres realizacji zamówienia wynosi 35 miesięcy od dnia podpisania umowy. Celem projektu jest przygotowanie infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych
PRZECZYTAJzarządca infrastruktury ściśle współpracuje z przewoźnikami i monitoruje wykonanie robót. Najważniejszym celem PLK jest jak najszybsze zakończenie modernizacji trasy Łódź – Warszawa. Informacje dla mediów: Maciej
PRZECZYTAJSzereg prac modernizacyjnych powadzonych jest na liniach o znaczeniu regionalnym i lokalnym. Ich celem jest przywrócenie konstrukcyjnej prędkości 90-120 km/h oraz wdrożenie współczesnych rozwiązań z zakresie
PRZECZYTAJ