Wyniki wyszukiwania
odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Kontakt dla mediów: [...] trzeci peron. Będzie dostosowany do obsługi pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana
PRZECZYTAJDługosza. Ekipy wykonawcy wykonują wykop szybu startowego. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Kolejny plac budowy jest w okolicy ul. Skarpowej, gdzie [...] opuszcza w dół elementy „mechanicznego kreta”. Na specjalnie przygotowanej betonowej płycie o grubości 2 m ustawiona jest konstrukcja wsporcza tzw. kołyska, a na niej montowana jest tarcza. Pierwsze elementy [...] ra i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 1,7 mld zł z czego dofinansowanie unijne to ponad 1,4 mld zł. Zakończenie prac jest planowane do końca 2022 roku. Więcej informacji na stronie projektu: www
PRZECZYTAJKomfortowy przystanek w Międzyzdrojach
21.02.2017
z wypukłym oznakowaniem. Na prace zaplanowano ok. 2,7 mln zł. Modernizacja peronów na przystanku Międzyzdroje to kontynuacja prac z 2016 roku za ok. 4,3 mln zł. Przebudowano i dostosowano do obsługi osób
PRZECZYTAJtrakcyjna. Na ukończeniu znajdują się prace związane z budową 5 rozjazdów i 2 torów. W kolejnym etapie PLK wybudują drugą krawędź peronu nr 2. Dzięki temu podróżni zyskają lepszy komfort obsługi na stacji. Na jesieni [...] stacji Lublin Zemborzyce do stacji Wilkołaz oczyszczono istniejący tłuczeń na 24 km torów. Wymieniono 4 km szyn i podkładów na odcinku Lublin Zemborzyce – Majdan. Większy poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego
PRZECZYTAJetap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. KORZYŚCI Z REALIZACJI PROJEKTU Poprawa komfortu podróży
PRZECZYTAJścieżkami naprowadzającymi dla osób niewidomych i niedowidzących. Na peronach w Morzycy oraz peronie nr 2 w Kolinie zamontowane zostały nowe wiaty i ławki, które poprawiły komfort oczekiwania na pociąg. Na [...] najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji, są sukcesywnie [...] Kolin – Stargard (planowane zakończenie prac zasadniczych w II kwartale 2024). Inwestycja warta ponad 4 mld zł współfinansowana jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Projekt jest ws
PRZECZYTAJGdynia Gł. – Zakopane; kursuje 30/31 grudnia, 3/4 stycznia, 4/5 stycznia, 5/6 stycznia TLK 35172/3 Karpaty-BIS rel. Zakopane – Gdynia Gł.; kursuje 1/2 stycznia, 4/5 stycznia, 5/6 stycznia, 6/7 stycznia TLK
PRZECZYTAJRozpoczęto budowę nowej krawędzi peronu nr 2. Widać strukturę tunelu od dworca do peronu nr 3. Zbudowano dwa szyby wind oraz wyjścia z tunelu na peron nr 2 i 3. W budynku lokalnego centrum sterowania [...] przejść podziemnych. Prace obejmują budowę obiektów inżynieryjnych, w tym 11 mostów, 9 wiaduktów i 4 przepustów. Planowane otwarcie odcinka Lublin – Dęblin dla przejazdu jednym torem nastąpi na przełomie [...] Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy
PRZECZYTAJKolej otwiera Mazury
28.08.2017
w relacji Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min. (z 2h 54 min. do ok. 1h 32 min.) oraz w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min. (z 3h 33 min do ok. 2h 11 min.). To zakładany efekt prac, które zwiększą [...] większy komfort obsługi pasażerów Dzięki inwestycji pasażerowie zyskają większy komfort obsługi na 4 zmodernizowanych stacjach: Szczytno, Drygały, Spychowo, Pisz oraz 14 przebudowanych przystankach. Dostęp
PRZECZYTAJZnacznemu skróceniu ulegną również czasy przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem (2 godz. 28 min.) i Warszawą a Katowicami (2 godz. 34 min.). Tym samym transport kolejowy staje się bardziej konkurencyjny względem [...] Dzięki ułożeniu blisko 100 km nowych torów, podróż pomiędzy stolicą a Wrocławiem będzie trwała poniżej 4 godzin. To wynik lepszy o ponad 1,5 godziny od obecnego. Roboty zakończą się na przełomie 2014/2015 [...] roku 330-kilometrową trasę z Warszawy do Trójmiasta pociągi pasażerskie pokonają w rekordowym czasie 2 godziny i 58 minut. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi na
PRZECZYTAJ