• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-oferty-cenowe-na-dworzec-lodz-fabryczna-1251

Znamy oferty cenowe na dworzec Łódź Fabryczna

08.04.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] miejscu będzie znajdował się dworzec autobusowy oraz kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości i otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy, a wszystko to na dwóch poziomach w głąb ziemi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-szybsze-podroze-centralna-magistrala-kolejowa-5258

Kolej na szybsze podróże Centralną Magistralą Kolejową

23.12.2020

Realizacja inwestycji przygotowuje CMK do sprawnych i bezpiecznych podróży z prędkością 250 km/h. Umowa obejmuje modernizację 21 obiektów inżynieryjnych na szlaku Opoczno Południe – Pilichowice w województwie [...] mostów, wiaduktów i przepustów na Centralnej Magistrali Kolejowej pociągi będą mogły pojechać z prędkością do 250 km/h. Czas przejazdu to jeden z najważniejszych czynników, który według badań zachęca do [...] Płd. – Pilichowice zbliża nas do skrócenia czasu podróży na CMK, gdyż możliwe będzie zwiększenie prędkości pociągów do 250 km/h. Nie przerywamy ważnych projektów i kontynuujemy inwestycje pomimo pandemii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-centralnej-magistrali-kolejowej-beda-krotsze-podroze-4843

PLK zwiększają możliwości Centralnej Magistrali Kolejowej – będą krótsze podróże

16.07.2020

bezpiecznie będą mogły kursować na linii z wyższą niż dotychczas prędkością. Obiekty zostaną przystosowane do ruchu pociągów pasażerskich z prędkością 250 km/h i towarowych 120 km/h. Pod 2 wiaduktami w Stawowicach [...] i pełnią funkcje przejść dla małych zwierząt. Obiekty będą dostosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Prace zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość inwestycji to blisko 57 mln zł netto [...] uruchomieniu systemu GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowane jest podniesienie prędkości pociągów. CMK zapewnia połączenia między Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-wiadukt-drogowy-nad-torami-centralnej-magistrali-kolejowej-4691

Kolejny wiadukt drogowy nad torami Centralnej Magistrali Kolejowej

27.05.2020

pociągów budowane są cztery nowe wiadukty drogowe. To kolejny etap szykowania trasy do podniesienia prędkości pociągów do 250 km/h. Sprawniejszy będzie ruch drogowy. Kierowcy pojadą nad torami bez czekania [...] Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. i Polwar S.A. Po Centralnej Magistrali Kolejowej pociągi pojadą z prędkością ponad 200 km/h CMK zapewnia połączenia m.in. między Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem [...] uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, możliwy będzie przejazd pociągów z prędkością do 250 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-krotszych-podrozy-centralna-magistrala-kolejowa-6805

PLK dla krótszych podróży Centralną Magistralą Kolejową

22.03.2022

Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością powyżej 200 km/h Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Polskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia [...] Inwestycje Polskich Linii Kolejowych przygotowują CMK do sprawnych i bezpiecznych podróży z prędkością powyżej 200 km/h. Prace na trasie między Grodziskiem Mazowieckim a Zawierciem obejmą wymianę torów [...] 2023 r. Ruch pociągów na CMK będzie utrzymany. Umowa „Wykonanie robót torowych celem podniesienia prędkości na linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie” jest realizowana w ramach większego projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-zyska-lepsze-polaczenie-z-centralna-magistrala-kolejowa-10612

Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejową

26.03.2025

Psary – Starzyny o długości 3 km, która po przebudowie będzie miała dwa nowe tory dostosowane do prędkości do 160 km/h. Ułożenie nowych torów łącznicy będzie wymagało przebudowy na stacji Psary oraz budowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/proby-obciazeniowe-na-centralnej-magistrali-kolejowej-671

Próby obciążeniowe na Centralnej Magistrali Kolejowej

07.12.2009

wprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-sieci-trakcyjnej-na-szlaku-wloszczowa-pln-knapowka-na-centralnej-magistrali-kolejowej-609

Podpisanie umowy na modernizację sieci trakcyjnej na szlaku Włoszczowa Płn.-Knapówka, na Centralnej Magistrali Kolejowej.

18.08.2009

konstrukcji umożliwiającej jazdę pociągów z prędkością 200/250 km/h. Zastosowane rozwiązania pozwolą w przyszłości dostosowanie sieci do prowadzenia jazdy z prędkością 300/350 km/h. Podpisana umowa jest częścią [...] przez PKP PLK S.A., których celem jest wprowadzenie jazd eksploatacyjnych pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h na odcinku Włoszczowa – Góra Włodowska na Centralnej Magistrali Kolejowej.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-sieci-trakcyjnej-na-centralnej-magistrali-kolejowej-1682

Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej

25.06.2012

Warszawą, po której pociągi ekspresowe obecnie jeżdżą z prędkością maksymalną 160 km/h. Plany modernizacyjne CMK przewidują wprowadzenie prędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie [...] nie sieci trakcyjnej przystosowanej do prowadzenia ruchu z tą prędkością w systemie zasilania prądem stałym o napięciu 3000 woltów. Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-opracowanie-ekspertyz-i-dokumentacji-projektowej-na-modernizacje-przepustow-na-centralnej-magistrali-kolejowej-57

Przetarg na opracowanie ekspertyz i dokumentacji projektowej na modernizację przepustów na Centralnej Magistrali Kolejowej

09.06.2010

inżynieryjnych na tych dwóch szlakach w celu podwyższenia prędkości jazdy pociągów. Zadanie to jest kolejnym przedsięwzięciem do wprowadzenia dużych prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej. Otwarcie ofert

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...82838485868788899091...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 861 do 870 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook