Wyniki wyszukiwania
Magistrala węglowa także dla pasażera
07.02.2017
planowane są w lipcu 2017 roku. Inwestycja zakończy się w trzecim kwartale 2018 roku. Prace będą prowadzone przy zachowaniu ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJbardziej funkcjonalny i lepiej przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W sumie inwestycja prowadzona w Gliwicach warta jest 136 milionów złotych. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy
PRZECZYTAJ25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki przeznaczony jest głównie do prowadzenia aglomeracyjnego ruchu pasażerskiego. Modernizacja linii pozwoli na podniesienie prędkości maksymalnej
PRZECZYTAJma kluczowe znaczenie, jako objazd podczas modernizacji połączenia Warszawa – Białystok. Prace prowadzone na obu odcinkach zapewnią właściwe utrzymanie linii, co przekłada się bezpośrednio na stabilny
PRZECZYTAJS.A. przewidział w obowiązującym rozkładzie zakres prac na stacji Warszawa Zachodnia. Wartość prowadzonych prac, która zakończą się w październiku, to ponad 5 mln zł. Wykonawcą jest Zakład Robót Komun
PRZECZYTAJPrace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do września przyszłego roku. Będą prowadzone przez całą dobę. W dzień wykonawca będzie remontował konstrukcję, a w nocy pociągi techniczne zapewnią
PRZECZYTAJPawłowski oraz przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury i Urzędu Transportu Kolejowego. Spotkanie prowadził przewodniczący Rady Przewoźników Tadeusz Syryjczyk. Kolejne posiedzenie zaplanowano na koniec p
PRZECZYTAJzasilających. Inwestycja jest ściśle związana z projektem budowy szybkiej kolei metropolitalnej, prowadzonym przez samorząd województwa kujawsko-pomorskiego oraz integracją systemów transportu miejskiego
PRZECZYTAJGdańsk; o wartości 4 886 000,00 PLN netto; 6 009 780,00 PLN brutto. Głównym zadaniem wykonawcy jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami modernizacyjnymi na trasie Poznań – Wrocław, na odcinku Czempiń
PRZECZYTAJprędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie sieci trakcyjnej przystosowanej do prowadzenia ruchu z tą prędkością w systemie zasilania prądem stałym o napięciu 3000 woltów. Modernizacja sieci
PRZECZYTAJ