Wyniki wyszukiwania
kontynuacji współpracy PLK i NCBR na przełomie 2021 i 2022 r. planowane jest ogłoszenie konkursu BRIK II. Celem działań jest znalezienie nowych rozwiązań, które zapewnią wzrost bezpieczeństwa na sieci kolejowej
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
projektowej oraz częściową realizację robót na odcinku Grodzisko Dolne – Przeworsk Gorliczyna. Naszym celem jest m.in. dostosowanie ciągu do parametrów sieci TEN-T, szczególnie w zakresie ruchu towarowego.
PRZECZYTAJTrzeciewnica i Tuchola Rudzki Most oraz przebudowę przejścia podziemnego na stacji Nakło nad Notecią . Celem programu jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJsprzyjają tworzeniu lepszych możliwości dla kolei aglomeracyjnej i regionalnej. Realizujemy także ważny cel Krajowego Programu Kolejowego, którym jest poprawa przewozów towarowych – mówi Ireneusz Merchel, prezes
PRZECZYTAJEuropejską. Obserwatorem społecznym jest Fundacja Batorego, która nadzoruje proces realizacji inwestycji. Celem programu jest zapewnienie wszelkich prawidłowości i sprawnej realizacji zamówienia publicznego. Dzięki
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJkolei dużych prędkości w Polsce wynikają z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania studium wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia
PRZECZYTAJNieprzerwanie, od 11 lat PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości w zakresie zagrożeń, wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJmonitoring ten obejmuje przypadki jazd na sygnały zastępcze także powyżej 3 dni. Długoterminowym celem jest dalsze ograniczenie liczby takich posterunków. Oprócz tego wprowadzono dodatkowe instrukcje udzielane
PRZECZYTAJmodernizacja dwóch kluczowych obiektów kolejowych wymagała przygotowań logistycznych na szeroką skalę, celem było utrzymanie ruchu pociągów. Wykonawca, który wcześniej zmodernizował łódzką obwodnicę kolejową
PRZECZYTAJ