Wyniki wyszukiwania
łącznica o długości ponad 3 km, która umożliwi jazdę pociągów z Kościerzyny i Somonina przez Kartuzy w kierunku Trójmiasta bez konieczności zmiany czoła składu, co skróci czas podróży. Na łącznicy powstaną dwa
PRZECZYTAJczasowo z eksploatacji dawny peron nr 8. Pociągi regionalne i aglomeracyjne na linii obwodowej w kierunku Warszawy Gdańskiej rozpoczynają i kończą bieg na przystanku Warszawa Wola. W tym czasie realizowane
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
Krościenko. Dzięki temu wyeliminujemy dotychczasową konieczność postoju na stacji Jasło dla zmiany kierunku jazdy. Umożliwimy szybsze i łatwiejsze podróże ze stolicy województwa podkarpackiego do Krosna i
PRZECZYTAJprzystanek Błonie Rokitno na linii kolejowej między Błoniem a Płochocinem umożliwia wygodne podróże w kierunku Warszawy, Mińska Mazowieckiego, Siedlec, Otwocka, Łowicza, czy Sochaczewa. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJwszystkich krawędzi peronowych na stacji. Pozytywnie wpłynie to na organizację ruchu kolejowego w kierunku Krakowa Głównego i Tarnowa. Na Lubelszczyźnie od marcowej korekty rozkładu jazdy pasażerowie skorzystają
PRZECZYTAJa w dni wolne od pracy – co 30 minut; w godzinach popołudniowych w dni robocze co drugi kurs w kierunku Brwinowa będzie kierowany na drogę S2 i autostradę A2; 12-metrowe autobusy; Linia ZP (Pruszków –
PRZECZYTAJbezpośrednio do pociągu. Dzięki temu pasażerowie trafią bezpiecznie do pociągu jadącego we właściwym kierunku, a pociągi będą mogły odjeżdżać punktualnie. Wyeliminowane zostanie także niebezpieczeństwo zbyt
PRZECZYTAJperonowych zastosowane zostaną płyty wskaźnikowe, które ostrzegą i poinformują osoby niewidome o zmianie kierunku trasy. W obiekcie przewidziano także kasę i toaletę dla osób o ograniczonej możliwości poruszania
PRZECZYTAJjakości, nowe procedury przetargowe czy odpowiednie narzędzia finansowe. Wszystkie podjęte w tym kierunku inicjatywy z pewnością przełożą się na realizację inwestycji w nowej perspektywie unijnej. Polska
PRZECZYTAJFabryczna (na poziomie -1 z płytą przykrywającą na poziomie „0”) • budowa dwunawowego tunelu – w kierunku stacji Łódź Widzew – o długości ok. 1600 m z linią czterotorową dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego
PRZECZYTAJ