Wyniki wyszukiwania
Centralną Magistralą Kolejową do Włoszczowy gdzie pociągi zjeżdżać będą na obecnie rewitalizowany ciąg od Włoszczowy przez Częstochowę, Fosowskie do Opola. Przejazd z Opola do Wrocławia będzie się odbywał
PRZECZYTAJCentralną Magistralą Kolejową do Włoszczowy gdzie pociągi zjeżdżać będą na obecnie rewitalizowany ciąg od Włoszczowy przez Częstochowę, Fosowskie do Opola. Przejazd z Opola do Wrocławia będzie się odbywał
PRZECZYTAJznajdują się w następujących miejscach: - wiadukt kolejowy przy przystanku Brody - wiadukt kolejowy w ciągu drogi Lubomin - Nasielsk - wiadukt drogowy przy przystanku Studzianki - wiadukt drogowy przy przystanku
PRZECZYTAJprzejazdach. Zginęły 32 osoby, 46 odniosło obrażenia, (w 2010 r. – 257 wypadków, 29 ofiar, 46 rannych). W ciągu pierwszych czterech miesięcy 2012 r. było 67 kolizji na przejazdach. Zginęło 6 osób, 10 zostało rannych
PRZECZYTAJSzczekociny - 8 marca godz. 09.00
08.03.2012
(ponad 2,5 godz.) czasu przejazdu pociągów w relacjach m.in. Warszawa-Kraków,Warszawa-Zakopane. W ciągu doby pomiędzy Kozłowem i Starzynami jeździ 18 par pociągów. Przy odbudowie uszkodzonej linii pracowało
PRZECZYTAJbędzie przebudowa pięciu przejazdów kolejowych w ciągu ulic: Edwarda, Kasztelańskiej, Świtezianki, Łozowej oraz Chełmskiej. Najbardziej ruchliwy z nich – w ciągu ulicy Edwarda – zostanie wyposażony w samoczynną
PRZECZYTAJzostaną dwa tunele. Pierwszy, usytuowany pod peronami będzie przeznaczony dla pieszych, drugi - w ciągu ulicy Kilińskiego – będzie służył ruchowi samochodowemu i pieszym. Również w Łukowie zostanie przebudowana
PRZECZYTAJstanowi odgałęzienie dla ruchu towarowego od linii E 59 Wrocław – Poznań – Szczecin i jest elementem ciągu transportowego biegnącego z Malmö do Ostrawy. Jest to połączenie Skandynawii z Europą Środkowo-Wschodnią
PRZECZYTAJTrzebinia. Prace prowadzone są w trybie „projektuj i buduj”. – Firmy muszą dostarczyć harmonogram prac w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy. Zawarliśmy cztery kontrakty budowlane: trzy na typowe projektowanie
PRZECZYTAJprędkości w Polsce. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach, z czego pierwszy zakłada wykonanie w ciągu 13 miesięcy analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap
PRZECZYTAJ