Wyniki wyszukiwania
wieloletnim. Dzięki temu krajowy rynek wykonawców (głównie firm budowlanych) będzie mógł lepiej przygotować się do realizacji kontraktów remontowo-utrzymaniowych. Likwidacja zaległości utrzymaniowych Wykonanie
PRZECZYTAJkN/oś). Poprawi się konkurencyjność kolei w transporcie towarów przez wschodnią granicę. - Dobrze przygotowane stacje na międzynarodowej trasie E 20, m.in. w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu,
PRZECZYTAJzapewnił sprawne prowadzenie robót. Zgromadził wszystkie potrzebne na budowie szyny i podkłady. Przygotowane są elementy i materiały do budowy nowych peronów. Obecnie trwają roboty związane z przebudową
PRZECZYTAJpasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli określić przygotowana dokumentacja projektowa. Na inwestycje PLK planują przeznaczyć kolejne ok. 100 mln zł. Prace
PRZECZYTAJmiędzynarodowym i regionalnym. - Dzięki wykorzystaniu finansowania z instrumentu CEF „Łącząc Europę” przygotujemy się do modernizacji kolejnego odcinka na międzynarodowej trasie Rail Baltica z Białegostoku do
PRZECZYTAJDzień dobry, bo w Łodzi
20.10.2016
i w tunelu jest 12 km torów. 18 rozjazdów umożliwi dobrą obsługę wjazdów i wyjazdów pociągów. Przygotowane są także urządzenia sterowania ruchem kolejowym odpowiedzialne za bezpieczne prowadzenie ruchu
PRZECZYTAJProgram Kolejowy, a już dzisiaj PLK podpisała umowę na budowę ważnej dla Krakowa linii. PLK jest przygotowana do realizacji historycznie największego programu inwestycyjnego o wartości 67 mld zł. W najbliższych
PRZECZYTAJwybudowała pływające podesty – zastępcze lęgowiska. Stałe miejsca lęgowe w nowej lokalizacji zostaną przygotowane po zakończeniu inwestycji. PLK na ponad 18 500 km linii kolejowych PLK utrzymuje 3395 mostów –
PRZECZYTAJWielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych
08.09.2015
zadań obarczona jest mniejszym ryzykiem ze strony wykonawcy. Ponadto dla wykonawców inwestor przygotował szereg rozwiązań wspomagających funkcjonowanie na wymagającym rynku: zaliczki na kontrakt (przedpłaty)
PRZECZYTAJwszystkie aspekty działania systemu bezpiecznego sterowania ruchem kolejowym ERTMS. – Na postawie przygotowanych scenariuszy testowych będą symulowane nietypowe sytuacje, np. usterki, niepodjęcie hamowania
PRZECZYTAJ