• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2355, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-zwiekszy-bezpieczenstwo-na-trasie-wroclaw-poznan-3685

Nowoczesny system zwiększy bezpieczeństwo na trasie Wrocław – Poznań

29.03.2018

buduj” jest firma Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. w Katowicach. Wartość umowy 87 mln zł netto. Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-trasie-krakow-katowice-3678

Wzrośnie poziom bezpieczeństwa na trasie Kraków – Katowice

26.03.2018

modernizacji na odcinku Trzebinia – Krzeszowice planowane jest w 2020 r. Wartość prac to ok. 600 mln zł. Zakończenie modernizacji całej trasy E30 Katowice – Kraków, planowane jest w drugiej poł. 2020

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-ertms-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-linii-krakow-rzeszow-3601

System ERTMS zwiększy poziom bezpieczeństwa na linii Kraków – Rzeszów

25.01.2018

prace przewidziano 39 miesięcy. Wartość umowy 82 mln zł netto. Umowa na nadzór oraz pełnienie funkcji inżyniera projektu to ponad 7 mln zł. Razem blisko 90 mln zł. Projekt pn. „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wymiana-rozjazdow-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-3568

Wymiana rozjazdów poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

20.12.2017

program wymiany rozjazdów na sieci kolejowej. W grudniu podpisana została pierwsza umowa za ponad 80 mln zł netto na montaż rozjazdów. Wymienione będą 103 rozjazdy zlokalizowane na terenie województw: do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-polskiej-kolei-3016

Rośnie poziom bezpieczeństwa na polskiej kolei

27.02.2016

przeszkolono ponad 25 000 osób odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Za ponad 4 mln zł PLK wybudowała nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu. W ciągu trzech miesięcy blisko 200 osób [...] urządzenia. Również PKP Intercity prowadzi ciągłe doskonalenie zawodowe pracowników. Od 2015 działa wart 5 mln zł najnowocześniejszy w kraju symulator jazdy lokomotywą. Szkolenia na nim podnoszą kwalifikacje m

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-1902

PLK poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

09.04.2013

rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom organizacyjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuje-w-poprawe-bezpieczenstwa-na-kolei-1860

PLK inwestuje w poprawę bezpieczeństwa na kolei

28.02.2013

najmniej raz do roku, PLK będzie potrzebowała około 20 urządzeń. Zakup jednego z nich to koszt ok. 2 mln zł. Jednak nowy system szkolenia to nie tylko symulatory. Pawłowski podkreśla, że potrzeba nowych dyżurnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-poziom-bezpieczenstwa-na-przejazdach-wojewodztwa-pomorskiego-2622

Wyższy poziom bezpieczeństwa na przejazdach województwa pomorskiego

04.09.2014

przejazdów. Realizacja tych działań, współfinansowanych przez Unię Europejską, kosztuje ponad 300 mln zł. POIiŚ 7.1-59 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-zwieksza-bezpieczenstwo-i-plynnosc-ruchu-pociagow-2942

Cyfrowa łączność na kolei zwiększa bezpieczeństwo i płynność ruchu pociągów

27.11.2015

etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica-Wrocław-Opole” to ponad 131 mln zł. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E30, etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-najwyzsze-od-lat-2742

Bezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat

28.02.2015

oddany do użytku zostanie nowoczesny symulator jazdy do szkolenia maszynistów. Urządzenie za ponad 5 mln zł jest zlokalizowane na warszawskim zapleczu technicznym przewoźnika. Na bieżąco prowadzone są również

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...76777879808182838485...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 801 do 810 z 2355.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook