Wyniki wyszukiwania
pociągów dalekobieżnych i międzynarodowych. Inwestycję przewidziano na lata 2016-2019. Jej wartość to 350 mln zł. To kolejne postępowanie finansowane z unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”. Dzięki
PRZECZYTAJodcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł. Prace potrwają do końca przyszłego roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJlinii, co umożliwi przewoźnikom uruchomienie dodatkowych połączeń. Zakończenie prac o wartości 78 mln zł na odcinku pomiędzy Chełmżą a Grudziądzem planowane jest w listopadzie 2014 r. PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Całkowity koszt umowy wynosi blisko 239 mln zł. Wykonawcą prac jest Trakcja PRKiI S.A. Dodatkowe informacje Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJkonsorcjum firm: CONSEKO-SAFAGE S.A. i Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o.o. Koszt zadania ponad 1,6 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJstacji Łódź Widzew przez Łódź Chojny do stacji Łódź Kaliska. Całkowity koszt umowy wynosi blisko 239 mln zł. Wykonawcą prac jest Trakcja PRKiI S.A. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP
PRZECZYTAJtych kluczowych z punktu widzenia prowadzenia ruchu elementów toru. Po zakończeniu wartego ponad 641 mln zł projektu „rozjazdowego” poprawi się stan infrastruktury kolejowej na 31 liniach i 142 posterunkach
PRZECZYTAJroli transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln zł netto. Zakończenie prac przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJmożliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas. Szacowany koszt inwestycji to około 505 mln zł i jej realizacja zaplanowana jest na lata 2013 - 2014. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJKatarzyna Janio. Spodziewany stan zadłużenia PR wobec PLK na dzień 31 grudnia 2010 r. może wynieść już 420 mln zł . Następne spotkanie pomiędzy stronami, przy udziale Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego zostało
PRZECZYTAJ