Wyniki wyszukiwania
przebieg linii dużych prędkości w województwie mazowieckim. Podczas spotkania zaprezentowano także 3 warianty przebiegu linii w rejonie Nowych Skalmierzyc, omówiono aspekty funkcjonalne wariantów pod względem
PRZECZYTAJInfrastruktury Departament Kolejnictwa 00-928 Warszawa ul. Chałubińskiego 4/6 Stosownie do art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, termin na wyrażenie opinii [...] Wrocław Warszawa: 2 października, godz.11:00, sala nr 169 w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
PRZECZYTAJrozpiętości 50 M dla Kolei Dużych Prędkości” z Politechniki Wrocławskiej. Kapituła konkursu przyznała 3 wyróżnienia po 8 000 zł. Otrzymali je Pani Paulina Galewska z Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie [...] konkursu byli:. Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o., Dolnośląskie Surowce Skalne S.A., 3. Instytut Kolejnictwa, 4. Instytut Pojazdów Szynowych „Tabor” , SENER Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o
PRZECZYTAJ3 października 2011 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiła postępowanie przetargowe w formie dialogu konkurencyjnego na Opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i [...] 12 firm: 1.AECOM Sp. z o.o., 2. Trusiewicz Siwko Kancelaria Prawna Radców Prawnych Spółka Partnerska 3. Konsorcjum - lider: Ernst & Young Corporate Finance Sp. z o.o., oraz partnerzy WS - Atkins Polska Sp
PRZECZYTAJBudowa tunelu średnicowego to kontynuacja prac rozpoczętych budową dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja zapewni szybsze połączenie przez centrum miasta, a także przyczyni się do stworzenia efektywnego sy
PRZECZYTAJw Polsce. Zabieramy Was na wycieczkę po „mechanicznym krecie”, który wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. Obecnie kontynuujemy
PRZECZYTAJwschodniej przy ul. Stolarskiej/Odolanowskiej rozpocznie budowę dwutorowego tunelu o długości prawie 3 km i średnicy zewnętrznej 12,7 m w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Równocześnie mniejsza maszyna rozpocznie [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem
PRZECZYTAJrozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W [...] zaplanowano w grudniu. Duża maszyna o średnicy ponad 13 m i długości 110 m wykona dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem
PRZECZYTAJh przystanków Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna. Tunel będzie miał długość 3 km i średnicę 12,7 metrów. Wykona go największa maszyna TBM, jaka pracowała do tej pory w Polsce. Dotychczas [...] wszystkich elementów spodziewane jest w kwietniu. Umiejscowiona na przodzie maszyny tarcza obraca się 3 razy na minutę. Jej zadaniem jest rozdrabnianie gruntu. Materiał na bieżąco jest wydobywany na powierzchnię [...] 42,5 tony Podajnik – 41,5 tony Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8
PRZECZYTAJtarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa
PRZECZYTAJ