Wyniki wyszukiwania
monitoring umożliwi szybką pomoc medyczną lub działanie służb ochrony. Koszt inwestycji to ponad 20 mln złotych. Realizacja zadania planowana jest do końca tego roku. Obecnie na sieci kolejowej systemem
PRZECZYTAJkwartału 2016 r., po odbiorach końcowych przez odpowiednie służby i inwestora. Koszt inwestycji ok. 120 mln zł netto, jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Prace
PRZECZYTAJtam będą toczyły się prace. Zakończenie zaplanowano do 30 listopada br. Koszt przebudowy wynosi 24 mln zł (brutto). Budowa w liczbach: Przy przebudowie stacji Jelenia Góra wykonanych zostanie: 2 km nowych
PRZECZYTAJ– Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań – faza II.” Wartość kontynuowanych robót to około 360 mln zł. Zakończenie całości prac zaplanowane jest na koniec 2016 r. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny
PRZECZYTAJKolejowe S.A. zmodernizują łącznie ponad 300 przejazdów kolejowo-drogowych. Koszt zadania to ponad 300 mln zł. W województwie łódzkim modernizacja obejmuje przejazdy min. w powiatach: pabianickim 5 (Chechło
PRZECZYTAJW wakacje na Hel dojedziemy pociągiem
20.06.2013
telewizja przemysłowa, rogatki, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa. Całkowity koszt projektu to 117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju
PRZECZYTAJego planowania pracy eksploatacyjnej w latach 2006 – 2012 PKP PLK poniosła koszty na poziomie 548 mln zł, które nie znalazły pokrycia w opłatach za udostępnienie infrastruktury. Nowa metodologia obliczania
PRZECZYTAJlipcu 2011 roku. Projekt zakończy się w marcu przyszłego roku, a całkowita wartość prac wynosi 91,5 mln zł. Informacje dla mediów Ewa Symonowicz- Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
PRZECZYTAJTrójmiasto na właściwym torze
07.02.2014
godziny. Łączny całkowity koszt realizacji projektu obejmujący LCS Gdańsk i LCS Gdynia to 1 mld 166 mln PLN. Prace prowadzone były w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E65/C-E65 na odcinku Warszawa
PRZECZYTAJBielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity koszt projektu 24 mln zł (brutto). Dofinansowanie UE 70%. To ostatni na zachodzie Polski odcinek linii kolejowej E 30. Na
PRZECZYTAJ