• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

Modernizacja obejmuje m.in. 66 km linii kolejowej, wymianę 156 km torów oraz łącznie 183 km nowoczesnej sieci trakcyjnej. Ułożono już ponad 25 km nowych torów, budowana jest sieć trakcyjna oraz 16 obiektów [...] Zmodernizowana infrastruktura pozwoli prowadzić ruch kolejowy z prędkością do 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Na stacji Tłuszcz trwa demontaż torów, rozpoczęła się [...] przepustowość linii dzięki czemu uruchomiona zostanie większa liczba połączeń. Całkowity koszt projektu: 2 004 147 478,25 zł Wysokość dofinansowania UE : 1 447 038 804,60 zł Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybsze-polaczenie-miedzy-hrubieszowem-a-zamosciem-7219

Będzie szybsze połączenie między Hrubieszowem a Zamościem

07.07.2022

jadą z prędkością 60 km/h, po wymianie torów planowane jest przyśpieszenie o 20 km/h. Dla pociągów towarowych maksymalna prędkość wynosi 50 km/h, po modernizacji będzie o 10 km/h wyższa. Prace prowadzone [...] Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podkłady i szyny. Do końca tygodnia PUN wykona prace na ostatnim 2,5-kilometrowym odcinku linii. Roboty metodą „tradycyjną” zajęłyby ponad miesiąc, a maszyna PUN wykona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/faustyna-rozpoczela-drazenie-drugiego-tunelu-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-7127

Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

15.06.2022

się przez ścianę podziemnego przystanku. TBM Katarzyna o średnicy ponad 13 metrów drąży dwutorowy 2,7 km tunel od ulicy Stolarskiej do stacji Łódź Fabryczna. Wykonawca kontynuuje też prace na budowie p [...] operacja podłączenia niezbędnych elementów pozwoliła na start maszyny. TBM Faustyna wybuduje jeszcze 2 podziemne nitki tj. tunel od komory przy ul. Żniwnej o długości ok. 760 metrów do komory odgałęźnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wroci-do-lomzy-jest-przetarg-na-projekt-i-roboty-budowlane-9961

Kolej wróci do Łomży – jest przetarg na projekt i roboty budowlane

30.07.2024

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do eliminowania [...] inwestycję we współpracy z samorządem Województwa Podlaskiego. Na odcinku linii kolejowej o długości 77 km planujemy m.in. odtworzenie kolejowej infrastruktury do obsługi ruchu pasażerskiego. Zakres inwestycji [...] studium planistyczno-prognostycznym. Pociągi między Łomżą i Łapami pojadą z maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-przystanek-w-slupsku-4178

PLK budują nowy przystanek w Słupsku

08.04.2019

projektu z budżetu środków europejskich wynosi 85%. Inwestycja w liczbach: 2 nowe przystanki: Słupsk Północny, Ustka Uroczysko; 2 przebudowane stacje Miastko i Ustka; 16 przebudowanych przystanków, m.in [...] inżynieryjnych oraz nawierzchni torowej. Efektem prac będą szybsze przejazdy pociągów z prędkością do 100 km/h. O około 12 minut skróci się czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem. Mieszkańcy zyskają bardziej [...] o w IV kwartale 2019 r. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 405 odcinek granica województwa (km 104,515) – Słupsk – Ustka” o wartości 202 mln zł netto jest finansowany z Regionalnego Programu Op

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-poprawy-polaczen-kolejowych-na-trasie-padew-stalowa-wola-3473

Bliżej poprawy połączeń kolejowych na trasie Padew – Stalowa Wola

11.09.2017

jest dziewięć projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia o wartości prawie 2,2 mld zł. Efektem prac na trasie od Stalowej Woli do Sandomierza i Tarnobrzega oraz dalej w kierunku [...] Towarowa wyniesie nieco ponad 30 min. Składy pasażerskie pojadą z prędkością max. 120 km/h, a składy towarowe 80 km/h. Do prowadzenia ruchu z wyższą prędkością zostaną dostosowane obiekty inżynieryjne - [...] (linia dwutorowa) oraz nr 78 na odcinku Sandomierz – Grębów (linia jednotorowa), to łącznie ponad 66 km linii. Inwestycja jest planowana do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

wszystkich prac to ok. 134 mln zł. Inwestycja na szlaku Katowice - Gliwice w liczbach: - 63 km nowych torów, - 63 km wymienionej sieci trakcyjnej, - 54 nowe rozjazdy, - 67 przebudowanych obiektów inżynieryjnych [...] Codziennie między Gliwicami a Warszawą kursuje 6 najnowszych pociągów PKP Intercity (Pendolino) w czasie 2 h 47 min. Przed zmianą rozkładu było tylko jedno takie połączenie z czasem jazdy dłuższym o 20 minut [...] prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na trasie z Katowic do Gliwic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacjach-czestochowa-osobowa-i-czestochowa-stradom-3086

Lepsza obsługa pasażerów na stacjach Częstochowa Osobowa i Częstochowa Stradom

03.06.2016

przepustów i mur oporowy, 34 przejazdy kolejowo-drogowe, ponad 140 rozjazdów, ponad 80 km sieci trakcyjnej, ok. 160 km torów Projekt o wartości 615 mln zł. Projekt POIiŚ 7.1-66 "Polepszenie jakości usług [...] roboty konstrukcyjne przejścia: część pod torami oraz pochylnie. Gotowa jest nawierzchnia na peronie nr 2 i rozpoczęto prace przy pochylni oraz fundamentach pod zadaszenia na peronie nr 1. Zakończenie pierwszego [...] Częstochowa Osobowa Podróżni już korzystają z odnowionego peronu - zakończyły się prace na peronie nr 2. Jest już nowa wygodna nawierzchnia. Wyremontowana jest też wiata peronowa. Wykonawca zgodnie z har

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś towarowych 100 km/h. Nowe tory i odnowione perony Do czerwca br. na szlakach Bąków – Kluczbork, Sowczyce [...] nawierzchni peronu nr 2. Docelowo wszystkie stacje zostaną wyposażone w nowoczesną infrastrukturę - wiaty, ławki oraz tablice informacyjne. Obecnie kontynuowana jest przebudowa toru nr 2 na stacjach Bąków [...] obiektu. Ponadto kolejarze zrewitalizowali 7 mostów i 7 przepustów, a także 5 wiaduktów. Rewitalizacja 70 km trasy Kalety – Kluczbork jest prowadzona w ramach projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-szesc-umow-za-15-miliarda-zl-zwiekszy-dostepnosc-kolei-w-woj-slaskim-7744

Kolej Plus: Sześć umów za 1,5 miliarda zł zwiększy dostępność kolei w woj. śląskim

05.12.2022

315 km, 14 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] przystanków Ruda Orzegów oraz Bytom ul. Zabrzańska. Projekt obejmuje budowę 5 km nowych linii kolejowych oraz modernizację 4 km linii między Zabrzem Biskupicami a Rudą Chebzie (nr 189). Szacowana wartość

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...75767778798081828384...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 791 do 800 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook