• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

połączenie transportowe największej aglomeracji kraju z tzw. aglomeracją staropolską liczącą ponad 0,5 mln mieszkańców. Jest to linia o znaczeniu państwowym, w pełni zelektryfikowana, dostosowana do prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-60-mln-zl-na-modernizacje-przystanku-warszawa-stadion-1185

Ponad 60 mln zł na modernizację przystanku Warszawa Stadion

14.02.2011

Oddział w Warszawie, nadzorująca przygotowanie i wykonanie inwestycji. Umowa, o wartości ponad 64 mln złotych na przebudowę przystanek osobowy Warszawa Stadion z częścią linii podmiejskiej nr 448, stanowi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przystanku-lublin-polnocny-i-stacji-swidnik-ze-srodkow-rpo-wojewodztwa-lubelskiego-1176

Modernizacja przystanku Lublin Północny i stacji Świdnik ze środków RPO województwa lubelskiego

08.02.2011

układu torowego posterunku odgałęźnego Lublin Północny. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 22 mln zł , zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 15 529 057,50 PLN . Termin realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-modernizacje-infrastruktury-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1207

Miliard na modernizację infrastruktury kolejowej na terenie Trójmiasta

03.03.2011

LCS Gdańsk o długości ok. 22 kilometrów między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem Oliwą, nakładem 589,33 mln zł brutto, zostaną wykonane następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych [...] Gdynia o długości ok. 14,5 km linii kolejowej między Gdańskiem Oliwą i Gdynią Chylonią, za kwotę 456,9 mln zł zostaną wykonane: zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 75 szt. rozjazdów, m

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-jakosc-na-kolei-otwarto-przejscie-podziemne-pod-stacja-warszawa-gdanska-1204

Nowa jakość na kolei – otwarto przejście podziemne pod stacją Warszawa Gdańska

01.03.2011

wodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

długości ok. 22 kilometrów między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem Oliwą. Wartość tej inwestycji to 589,33 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów [...] Gdańskiem Oliwą i Gdynią Chylonią o łącznej długości ok. 14,5 km. Wartość tej inwestycji to 456,9 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 51,3 km torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-dylematy-wojewodztwa-podlaskiego-1280

Kolejowe dylematy województwa podlaskiego

09.05.2011

kolejnym RPO. " W obecnym stanie linia przetrwa 2- 3 lata. Koszt renowacji można szacować na ok 140 mln zł ." - mówił Zbigniew Szafrański. W dyskusji, Prezes PKP PLK S.A. odpowiadał na pytania dotyczące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-podpisano-umowe-o-dofinansowanie-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1279

Łódzka Kolej Aglomeracyjna - podpisano umowę o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

06.05.2011

Województwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Przetarg na wykonanie robót zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych tygodni, zaś prace będą prowadzone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

Wiadukt, którego budowa trwała od marca 2010 r i kosztowała ok. 14 mln zł (3,6 mln euro) jest obiektem dwuprzęsłowym ze ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiaduktu [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-poprawi-linie-kolejowe-wojewodztwa-pomorskiego-1268

RPO poprawi linie kolejowe województwa pomorskiego

27.04.2011

w kolejnej perspektywie 2014-2020. W województwie realizowane są dwa projekty o wartości ponad 345 mln.. Pierwszy obejmuje rewitalizację i modernizację tzw. „kościerskiego korytarza kolejowego” odcinka

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook