Wyniki wyszukiwania
niemal 300 metrów podziemnej budowli. Dystans ten rośnie z godziny na godzinę, bo prace trwają w tym miejscu bez przerw. Skomplikowany proces technologiczny jest stale nadzorowany przez inżynierów i specjalistów
PRZECZYTAJbezpieczny Montowane stojaki mają kształt, który pozwala przypiąć bezpiecznie cały pojazd, w dowolnym miejscu ramy oraz najlepiej zabezpiecza rower przed kradzieżą. Stojaki rowerowe montowane są zwykle jak najbliżej
PRZECZYTAJPrzejazdowej. Na inwestycję przewidziano ponad 35 mln zł. W Mokrej Wsi powstanie wiadukt drogowy w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego przez linię Warszawa – Białystok (nr 6). To droga wojewódzka łącząca
PRZECZYTAJpodkładów oraz odnowienie konstrukcji i renowacja gzymsów. Po pracach pociągi przyspieszą w tym miejscu z 60 km/h do 100 km/h. Dzięki odnowionej fasadzie most lepiej wpisze się w otoczenie. Prace zakończą
PRZECZYTAJTrwają prace na odcinku Wodzisław Śląski – Chałupki. W miejscu zdemontowanego toru układany jest nowy, wymieniana jest sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Zaplanowano przebudowę 13
PRZECZYTAJwyremontowano przejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe. W przejściu zamontowano także kamery, nowe gabloty
PRZECZYTAJw system kolei aglomeracyjnej i ułatwi dotarcie m.in. do największej wrocławskiej nekropolii. W miejscu przystanku wykonano już rozbiórkę starego toru i prace ziemne. Obecnie montowane są konstrukcje żelbetowe
PRZECZYTAJprędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Linia kolejowa w tym miejscu przebiegać będzie przez tereny podgórskie. Projektanci przewidzieli poprowadzenie torów m.in. przez
PRZECZYTAJNatomiast w składach EIC rower przewozimy wyłącznie w wagonie przystosowanym do przewozu rowerów, na miejscu do tego wyznaczonym. W pociągach obsługiwanych pojazdami Pendolino do tego celu służą 4 specjalne
PRZECZYTAJpraktyką. Takie kształcenie pozwala znacznie zmniejszyć koszt szkolenia wstępnego i adaptacji w nowym miejscu pracy – mówi Krzysztof Pióro, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Skarżysku Kamiennej. 19 marca br
PRZECZYTAJ