• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-olsztyn-glowny-w-czerwcu-podrozni-wsiada-do-pociagu-z-nowych-peronow-fotogaleria-9581

Stacja Olsztyn Główny: w czerwcu podróżni wsiądą do pociągu z nowych peronów [FOTOGALERIA]

12.04.2024

Postępuje modernizacja stacji Olsztyn Główny. Do przebudowanych i wygodniejszych peronów nr 3 i 4 już 9 czerwca br. dołączą perony nr 1 i 2. Jest już konstrukcja nowych obiektów, a wykonawca montuje n [...] instalacje elektryczne. Montowane są pierwsze schody ruchome – urządzenia są już w wejściu na peron nr 3 i 4. Powstają również windy, które ułatwią dostęp do kolei osobom o ograniczonych możliwościach poruszania [...] Trzeciego Maja będzie odbywać się przez peron nr 1. Postępuje budowa układu torowego. Gotowych jest ponad 26 km torów (z 28 km) oraz 114 rozjazdów (ze 116) wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cef-nowa-perspektywa-dla-kolei-aglomeracyjnej-w-woj-malopolskim-3232

CEF – nowa perspektywa dla kolei aglomeracyjnej w woj. małopolskim

18.11.2016

y, które tworzą spójną sieć kolejową. W województwie małopolskim z CEF wykorzystanych będzie ponad 3 mld zł na odcinki linii E30: Kraków Główny Towarowy – Rudzice i Zabrze – Katowice – Kraków – mówi W [...] miejską i utworzenie dogodnych miejsc przesiadkowych. Wartość projektu, to 395,9 mln EUR, w tym 320,3 mln EUR stanowi dofinansowanie z CEF. Połączenia międzyaglomeracyjne pomiędzy woj. śląskim i małopolskim [...] podjazdy. Zmodernizowanych zostanie: 124 obiekty inżynieryjne, 119 km torów i 116 km sieci trakcyjnej oraz 26 peronów. Zmodernizowanych zostanie 8 przejazdów, a część z tych, znajdujących się w poziomie szyn,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/montaz-konstrukcji-wiaduktu-kolejowego-nad-aleja-solidarnosci-i-ulica-radzyminska-w-warszawie-553

Montaż konstrukcji wiaduktu kolejowego nad Aleją Solidarności i ulicą Radzymińską w Warszawie

29.04.2009

Kolejna zmiana, czyli wprowadzenie organizacji ruchu szczytu porannego nastąpi w nocy, pomiędzy godz. 2 a 3. Godziny zmiany organizacji ruchu zostały wybrane na podstawie badań natężenia ruchu ulicznego w ciągu [...] na jezdnię w kierunku Ząbek; wprowadzona będzie, zmienna w ciągu doby organizacja ruchu w dniach 15 -26 maja zamknięty zostanie ruch na jezdni al. Solidarności w kierunku Ząbek a samochody skierowane będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

o o długości ponad 150 m, jeden element pasa dolnego kratownicy przęsła środkowego nie spełniał (o 3%) warunku nośności użytkowej. We wnioskach tej ekspertyzy napisano, że obiekt „nie nadaje się do remontu [...] Według najtańszego wariantu najnowszej ekspertyzy orientacyjny sumaryczny koszt remontu był ponad 3 krotnie wyższy niż koszt remontu według ekspertyzy sprzed zaledwie kilku lat. Przy czym orientacyjny [...] remontować. Reprezentując to technicznie nieuzasadnione podejście należy pamiętać, że zgodnie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych „wydatki publiczne powinny być dokonywane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-kolejowy-w-andrespolu-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-liniach-miedzy-lodzia-a-koluszkami-5639

Wiadukt kolejowy w Andrespolu zwiększy poziom bezpieczeństwa na liniach między Łodzią a Koluszkami

26.04.2021

Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Planowane zakończenie prac to II kwartał 2023 r. – Budowa tunelu drogowego pod torami [...] skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” o wartości 312,5 mln zł planowana jest budowa 26 obiektów, w tym 12 wiaduktów kolejowych, 11 wiaduktów drogowych, 2 przejścia dla pieszych pod torami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprostowanie-do-artykulu-z-dziennika-gazeta-prawna-42

Sprostowanie do artykułu z Dziennika Gazeta Prawna

17.06.2010

Wróblewski Redaktor Naczelny Dziennik Gazeta Prawna Na podstawie art. 31 pkt 1 i 2 oraz 32 ustawy z dn. 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe proszę o bezpłatne opublikowanie w Dzienniku Gazeta Prawna w terminie [...] kolejowych wynosi 4 863 mln euro, tj. ok. 17,5 mld zł. Po uzupełnieniu o wkład własny daje to kwotę ok. 26,9 mld zł z przeznaczeniem na wszystkie kolejowe zadania infrastrukturalne, a więc nie tylko PKP PLK [...] tej linii, a jedynie dwa odcinki, od Warszawy do Sadownego i rezerwowo od Suwałk do granicy z Litwą. 3. W błąd wprowadza Czytelników zdanie: „Być może przynajmniej część pieniędzy uda się przeznaczyć - zamiast

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejni-podwykonawcy-astaldi-spa-otrzymali-naleznosci-wyplacone-przez-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-3950

Kolejni podwykonawcy Astaldi S.p.A otrzymali należności wypłacone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

10.10.2018

wypłaciły dziś, 10 października około 4 mln zł należności dla kolejnych podwykonawców Astaldi S.p.A. Ponad 3,1 mln zł trafiło do trzech kolejnych podwykonawców na linii Dęblin – Lublin, natomiast ok. 1 mln zł [...] podwykonawców na linii Leszno – Rawicz. PLK na rzecz podwykonawców Astaldi S.p.A wypłaciły już ok. 26 mln zł. Należności zostały wypłacone łącznie 12 podwykonawcom. PLK nie pozostawiły bez wsparcia po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-atrakcyjnych-polaczen-koleja-z-warszawy-do-sulejowka-i-w-kierunku-siedlec-4949

Więcej atrakcyjnych połączeń koleją z Warszawy do Sulejówka i w kierunku Siedlec

26.08.2020

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dzisiaj (26.08.2020 r.) umowę o wartości blisko 3 mln zł netto na opracowanie studium wykonalności dla rozbudowy torów z Warszawy do Mińska Mazowieckiego. W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

minut, zaś pociągi do Katowic dojeżdżają w 2 godziny i 34 minuty. Podróż ze stolicy do Wrocławia trwa 3 godziny i 42 minuty, zamiast dotychczasowych ponad 5 godzin. Na przełomie 2015 i 2016 roku, po udostępnieniu [...] Krócej do Wrocławia, Częstochowy i Kielc Najkrótszą w historii podróż z Warszawy do Wrocławia, trwająca 3 godziny 42 minuty, zapewniła rewitalizacja trasy między Włoszczową, Częstochową a Opolem. Prace na trasie [...] miejscowości Fosowskie. Dzięki tej inwestycji z Krakowa do Wrocławia czas przejazdu skrócił się z 5 do 3 godzin, a podróż z Częstochowy do Wrocławia trwa teraz około 1,5 godziny. Łódź – Warszawa w 70 minut

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/automatyka-i-telekomunikacja

Automatyka i telekomunikacja

telefonicznej przewodowej łączności ruchowej Ie-2 (E-3) - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywała do 26.08.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 654 KB Ie-3 Wytyczne techniczno-eksploatacyjne urządzeń do [...] taboru Ie-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązują od 13.06.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 798 KB Wytyczne techniczno-eksploatacyjne urządzeń do wykrywania stanów awaryjnych taboru Ie-3 - obowiązują [...] od 16.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 251 KB Ie-50 z1.3 Standard oznaczeń elementów sieci transmisyjnej oraz sieci GSM-R Ie-50 z1.3 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 13.08.2025

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook