Wyniki wyszukiwania
zainstalowane windy dla usprawnienia obsługi osób niepełnosprawnych. Na odcinku Krzyż-Kostrzyn uzyskamy prędkość 120 km/h, a na linii Zbąszynek-Gorzów Wlkp. 100 km/h dla autobusów szynowych. W 60% zadania będą
PRZECZYTAJLizawice w eksploatacji
29.09.2009
na linii E 30 - odcinek: Opole Wrocław-Legnica, czyli uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W zakresie elektroenergetyki wykonano: napowietrzną linię zasilającą 110 kV, rozdzielnię
PRZECZYTAJkolejowe a także wymienione sygnalizatory drogowe. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy
PRZECZYTAJNa odnowionych torach, na trasie Poznań – Szczecin, prędkość maksymalna połączeń pasażerskich wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Dzięki temu czas podróży między tymi miastami skróci się z obecnych 2 godzin 30
PRZECZYTAJWarszawa: Naprawa mostu średnicowego
10.04.2013
Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne
PRZECZYTAJPo rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJlinii nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja modernizacji linii) wraz z podwyższeniem prędkości na modernizowanych lokalizacjach. Inwestycja finansowana z budżetu państwa będzie wykonana za środków
PRZECZYTAJdo standardów interoperacyjności Kolei (TSI), i rozwiązaniami technicznymi dla linii o dużych prędkościach pociągów. W tym roku szczególną uwagę (4 referaty) zwrócono na bezpieczeństwo ruchu na przejazdach
PRZECZYTAJktóre obejmą m.in. wymianę sieci trakcyjnej, budowę i przebudowę peronów, pozwolą osiągnąć większe prędkości pociągów, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Transport szynowy stanie się bardziej [...] Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. W realizacji jest przetarg na zaprojektowanie odcinka Nakło
PRZECZYTAJbezkolizyjnych skrzyżowań pozwolą na podniesienie prędkości pociągów i zwiększą poziom bezpieczeństwa. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Skróci
PRZECZYTAJ