Wyniki wyszukiwania
odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Kontakt dla mediów: [...] trzeci peron. Będzie dostosowany do obsługi pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana
PRZECZYTAJprzedstawiciele z placówek. 1. Zespół Szkół Publicznych w Nowej Iwicznej 2. Gimnazjum nr 1 w Jaworze 3. Gimnazjum nr 13 w Sosnowcu 4. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Choroniu 5. Szkoła Podstawowa [...] za projekt „Bądź bezpieczny na przejeździe kolejowo-drogowym” zajęła trzecie miejsce i odebrała czek 2 000 zł. Organizatorzy akcji wzorowo i ciekawie wykorzystali wszystkie elementy happeningu. Działania
PRZECZYTAJZaawansowane prace realizujemy na stacji Katowice Ligota. Budujemy tam nowy układ torowy z peronami nr 2 i 3. Powstają przejścia podziemne dla pieszych, wiadukt kolejowy na ul. Kłodnickiej i most nad rzeką [...] stacji. Na odcinku linii kolejowej od Ligoty do stacji Katowice prowadzimy roboty przy budowie układu 4-torowego wraz z przystankiem Katowice ASP. W centrum miasta powstaje wiadukt kolejowy nad ul. Mikołowską [...] z wyświetlaczami i infokioskami oraz nowym nagłośnieniem. Obecnie prace realizujemy na peronie nr 2, który zostanie udostępniony podróżnym w I kwartale 2026 r. Na odcinku od Katowic do Zawodzia i Szopienic
PRZECZYTAJstaje się bardziej stabilny. Maszyny w ciągu dnia mogą wyregulować do 4 km toru. Po odcinku objętym pracami muszą przejechać minimum 2-3 razy. Po wykonaniu robót pomiędzy Otwockiem a Celestynowem, maszyny
PRZECZYTAJodcinku Strzyżyna – Radom zdemontowano już 40 km sieci trakcyjnej na szlaku i przystankach, 4 rozjazdy i około 2 kilometrów torów. Trwają przygotowania do rozbiórek starych peronów. Na placu budowy zgromadzono
PRZECZYTAJramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Koszt, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJCoraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJSiedlce – Terespol, Etap I” wynosi 263,5 mln euro. Koszty kwalifikowane wynoszą 211,2 mln euro, w tym: grant ISPA/FS 158,4 mln euro, budżet państwa 52,8 mln euro. Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum
PRZECZYTAJodcinku Białystok – Bielsk Podlaski (Lewki)”, o wartości 64,2 mln zł netto; „Prace na linii kolejowej nr 52, na odcinku Lewki – Hajnówka”, o wartości 88,2 mln zł netto. Projekty są realizowane przy współudziale [...] przebudowa 22 przejazdów kolejowo – drogowych. Zmodernizowana została też stacja w Hajnówce – zbudowano 4 nowe, wygodne perony, przebudowany został układ torowy. W nowym miejscu przygotowano perony do obsługi
PRZECZYTAJ