Wyniki wyszukiwania
styku dróg z torami. Podpisanie listu intencyjnego z władzami Nakła nad Notecią to istotny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa i zapewnienia dogodnej, codziennej komunikacji dla mieszkańców miasta
PRZECZYTAJlinią kolejową nr 6 - prowadząca z Zielonki w kierunku Białegostoku. Wiadukt drogowy to korzyści dla mieszkańców pobliskich miejscowości i podróżujących w kierunku Ciechanowa i Ostrowi Mazowieckiej. Ruch s
PRZECZYTAJŁącznica kolejowa w Suchej Beskidzkiej
23.02.2012
ruch kolejowy, gdyż umożliwi bezpośrednią jazdę z Krakowa do Zakopanego, bez konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów w stacji Sucha Beskidzka. Efektem będzie skrócenie czasu jazdy pociągów do Zakopanego
PRZECZYTAJlepsze i wygodniejsze podróże ze stacji Zwardoń na linii Katowice – Żywiec – Zwardoń i dalej, w kierunku Żyliny na Słowację. Ze Zwardonia podróżujemy pociągami do Żywca, Bielska-Białej i Katowic oraz przez
PRZECZYTAJna wybudowaniu 1 853 metrowego odcinka linii kolejowej, odchodzącej od linii nr 8 (do Radomia) w kierunku stacji zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Linia na przeważającej długości (1 183
PRZECZYTAJ– Bałtyk. Płynną zmianę kierunku jazdy pociągów z torów głównych zasadniczych na tory główne zapewnią nowe rozjazdy. Sprawniejsze przejazdy ciężkich składów towarowych w kierunku wschodnim i zachodnim
PRZECZYTAJRozwój polskiej gospodarki wymaga m.in. odpowiedniego skomunikowania kraju z logistycznymi „oknami na świat”, jakimi są porty morskie nad Morzem Bałtyckim. Odpowiedzią na potrzebę zwiększenia potencja
PRZECZYTAJRadosław Burak-Romanowski, dyrektor Biura Energetyki PLK. Pozyskiwanie energii ze słońca to główny kierunek badań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A w obszarze wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Zarządca
PRZECZYTAJrogatkami. Na ul. Golęcińskiej jest długi na 34 m obiekt z dwoma pasami ruchu, po jednym w każdym kierunku. Rowerzyści i piesi zyskali na nim bezpieczne, odgrodzone od jezdni, ścieżki i chodniki. Już za
PRZECZYTAJekipy kontynuują montaż pozostałej części konstrukcji, która wraz z postępem prac będzie nasuwana w kierunku drugiego brzegu. Dotychczas na miejscu wykorzystano już około 1 000 ton stali. Jeden gotowy most
PRZECZYTAJ