Wyniki wyszukiwania
II Kongres Rozwoju Kolei
29.01.2020
się nad przyszłością zawodu kolejarza. Wymiana wiedzy i szukanie nowych rozwiązań Jednym ze strategicznych tematów zaplanowanych na tegoroczny Kongres jest też z pewnością próba odpowiedzi na pytanie
PRZECZYTAJ7 mln zł netto na modernizację linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Chorzele. Inwestycja ma strategiczne znaczenie zwłaszcza dla północno-wschodniej części Mazowsza. Po zakończeniu prac będzie możliwe
PRZECZYTAJduży potencjał rozwoju. Liczymy, że współpraca z PLK przyniesie kolejne nowatorskie projekty w strategicznej gałęzi gospodarki, jaką jest kolej – dodaje prof. Aleksander Nawrat, zastępca dyrektora Narodowego
PRZECZYTAJdofinansowanie UE: 187 774 576,45 PLN Budowa łącznicy kolejowej pomiędzy Zabłociem a Krzemionkami to strategiczna inwestycja PKP PLK na terenie Krakowa i ważny element systemu Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Budowana
PRZECZYTAJrewitalizacja odcinka Przeworsk- granica państwa zaplanowana do 2023 roku. Podkarpackie RPO Jednym ze strategicznych przedsięwzięć kolejowych w ramach RPO jest rewitalizacja linii 25 na odcinku Padew-Mielec-Dębica
PRZECZYTAJktórzy na co dzień korzystają z danych analitycznych. System pomaga również szybciej podejmować strategiczne decyzje biznesowe. - Przed PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. stoją olbrzymie na historyczną skalę
PRZECZYTAJBanku na terenie krajów Europy Środkowej, pożyczka EBI poprawi jakość połączeń kolejowych wzdłuż strategicznego korytarza (TENT), przy zachowaniu pozytywnego wpływu na środowisko, poprawę bezpieczeństwa,
PRZECZYTAJzakresu inwestycji do potrzeb przewozowych - mówi Maciej Kaczorek, dyrektor Biura Planowania Strategicznego PLK. Projekt M3 to kolejne działanie Polskich Linii Kolejowych, które poprawi jakość prac pl
PRZECZYTAJprzez Kowno i Rygę z Tallinnem. Jest to priorytetowy projekt UE: ma duże znaczenie polityczne i strategiczne, ponieważ będzie stanowić jedyne połączenie kolejowe krajów bałtyckich z Polską i pozostałymi
PRZECZYTAJSzczytno – Szymany (12 min.). Bezpieczniej na polskich torach W artykule pada teza, jakoby jednym ze strategicznych celów PKP był wzrost "poczucia bezpieczeństwa". Tymczasem celem była i jest realna poprawa b
PRZECZYTAJ