Wyniki wyszukiwania
16 września 2010 r., Krakowski Oddział Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
PRZECZYTAJJednym z najważniejszych elementów prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacji krakowskiej linii średnicowej jest budowa nowych mostów, którymi pociągi dalekobieżne i aglomeracyjne będą [...] przejazdowe dla bezpieczeństwa kierowców Niewielkie zmiany w organizacji ruchu czekają również krakowskich kierowców. By móc kontynuować prace przy budowie mostu wykonawca musi zamontować specjalne bramki
PRZECZYTAJo ciągi pieszo-rowerowe po obu stronach. Trwają także ostatnie roboty pod wiaduktami przy ul. Krakowskiej i Warsztatowej. Wybudowano zupełnie nowy wiadukt przy Al. Tarnowskich, który zastąpił dotychczasowy [...] w ciągu 58 minut a do Rzeszowa w czasie 1h 30 min. Po zakończeniu prac inwestycyjnych na węźle krakowskim, na odcinku Kraków Główny – Podłęże, czasy te ulegną dalszemu, kilkuminutowemu skróceniu. Projekt
PRZECZYTAJstacje pasażerskie w mieście: Kraków Główny i Kraków Płaszów. Najtrudniejszy fragment tego odcinka, krakowskiej linii średnicowej, położony jest w rejonie ul. Grzegórzeckiej, pomiędzy Starym Miastem i Kazimierzem [...] Krakowa znacznie usprawnią ruch pociągów pasażerskich w mieście. To nie jedyny efekt modernizacji krakowskiej linii średnicowej. Powstaną także nowe przystanki: Kraków Złocień i Kraków Grzegórzki, a istniejące
PRZECZYTAJzakresie poprawy transportu publicznego i systemu kolejowych przewozów pasażerskich. Według PLK dla krakowskiego węzła kolejowego potrzebne jest studium wykonalności. Będzie ono niezbędne zarówno dla miasta [...] zagadnienia modernizacji przystanku Kraków Mydlniki - Wapiennik, realizacji studium wykonalności krakowskiego węzła kolejowego, połaczenia do Gorlic, możliwości i warunków utrzymania linii lokalnych. Na
PRZECZYTAJKolejnictwie", zorganizowana przy współpracy: Krajowej Sekcji Kolejowej SITK RP, Politechniki Krakowskiej oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddziału Regionalnego w Krakowie. Tematyka konferencji obejmowała:
PRZECZYTAJudział wzięli Przedstawiciele Centrali Spółki PKP PLK S.A., środowiska naukowego Politechniki Krakowskiej i Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa. Omawiane podczas wystąpień zagadnienia dotyczyły: nowych
PRZECZYTAJINNOTRANS 2006
10.10.2006
Torowych w Krakowie. Dużą popularnością cieszyły się również filmy informacyjne o działalności krakowskiego zakładu, urządzeniach odstraszania zwierząt oraz ogólny film o spółce. Na stoisku rozmowy prowadzili
PRZECZYTAJWarszawy z Krakowem przez Centralną Magistralę Kolejową. Linia nr 64 Psary – Kozłów łączy aglomerację krakowską z Warszawą i miastami Polski Północnej, a w przyszłości będzie stanowiła część sieci linii dużych
PRZECZYTAJperonów. Trzeci tor zwiększy możliwości przewozów między Płaszowem i Bieżanowem, a tym samym na krakowskim węźle kolejowym. Ostatni etap inwestycji to przygotowanie torów i montaż sieci trakcyjnej. Maksymalny
PRZECZYTAJ