Wyniki wyszukiwania
– Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa – dokumentacja przedprojektowa, zakresu i strategicznych celów projektu, opcji modernizacyjnych oraz przykładowych rozwiązań w zakresie ochrony środowiska. Podczas
PRZECZYTAJ– Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa – dokumentacja przedprojektowa, zakresu i strategicznych celów projektu, opcji modernizacyjnych oraz przykładowych rozwiązań w zakresie ochrony środowiska. Projekt
PRZECZYTAJ– Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa – dokumentacja przedprojektowa, zakresu i strategicznych celów projektu, opcji modernizacyjnych oraz przykładowych rozwiązań w zakresie ochrony środowiska. Projekt
PRZECZYTAJodcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa, strategiczne cele projektu oraz dokumentacji przedprojektowej proponowanego zakresu modernizacji linii E65 Południe
PRZECZYTAJW trakcie spotkania przedstawiono zakres, cele oraz efekty projektów: Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap I; Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Węgliniec – Legnica;
PRZECZYTAJrozwoju. Kluczowe w aspekcie zagadnień środowiskowych jest oszacowanie śladu węglowego oraz wyznaczenie celów ukierunkowanych na obniżenie emisji gazów cieplarnianych. W odpowiedzi na te wyzwania, opracowaliśmy
PRZECZYTAJzapewni modernizacja linii Wrocław – Poznań. Usprawnienie ruchu aglomeracyjnego to jeden z podstawowych celów inwestycji PLK przewidzianych do 2023 r. Prace obejmują zarówno inwestycje w obrębie miast, jak i
PRZECZYTAJwystąpić przy realizacji przedsięwzięcia, zwiększenie zainteresowania opinii publicznej na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJKraków Bieżanów. Powstaną również dwa nowe przystanki Kraków Grzegórzki i Kraków Złocień. Jednym z celów zaplanowanych prac jest integracja kolei z komunikacją miejską i utworzenie dogodnych miejsc prze
PRZECZYTAJefektów z danych nakładów” , przy optymalnym doborze metod i środków służących osiągnięciu założonych celów. Celem PKP PLK S.A. nie jest przebudowa ponad 26 000 kolejowych obiektów inżynieryjnych, znajdujących
PRZECZYTAJ