Wyniki wyszukiwania
Bezpieczeństwa – w wyniku tych działań liczba zdarzeń na sieci PLK w ubiegłym roku była najniższa w całym okresie funkcjonowania spółki. – Coraz niższe liczby zdarzeń na kolei i osób, które w nich ucierpiały
PRZECZYTAJruchem kolejowym na stacji Pasym, a także roboty związane z ułożeniem kabli teletechnicznych na całym odcinku z Olsztyna do Szyman. Dzięki realizacji projektu prędkość pociągów na odcinku Olsztyn – Szczytno
PRZECZYTAJSieć kolejowa patrolowana
24.01.2014
Lokomotywy spalinowe wykorzystywane są w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego. Od północy do godziny 6.00 w całym kraju odnotowano 5 utrudnień związanych z oblodzeniem sieci trakcyjnej. Uruchomiono ponad 650 pociągów
PRZECZYTAJŚwięta Wielkanocne – spokojne powroty
22.04.2014
prognozy pogody. W zależności od sytuacji do działań będą włączani dodatkowi pracownicy i sprzęt. W całym kraju w pogotowiu pozostają 174 zespoły pogotowia technicznego oraz 79 pociągów sieciowych PKP Energetyki
PRZECZYTAJją magistrali z Warszawy do Gdyni. Od lutego pociągi korzystają już ze zmodernizowanych torów na całym odcinku od Pruszcza Gdańskiego do Gdyni Chyloni. W ramach tego przedsięwzięcia tylko na terenie Trójmiasta
PRZECZYTAJzostaną doposażone w urządzenia sygnalizacji przejazdowej, 12 – peronów zostanie zmodernizowanych na całym odcinku Kluczbork – Ostrzeszów. Projekt ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków
PRZECZYTAJciężarowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach dwóch projektów zmodernizują ponad 300 przejazdów w całym kraju. Realizacja ogólnopolskiego programu, dzięki któremu poprawi się bezpieczeństwo i zlikwidowane
PRZECZYTAJcentrach sterowania: LCS Opole Zachodnie i LCS Wrocław Muchobór. Ponadto, w ramach inwestycji na całym odcinku zainstalowanych zostanie ok. 1400 urządzeń przytorowych, tzw. balis. Obecnie wykonawca opracowuje
PRZECZYTAJwzrośnie poziom bezpieczeństwa zarówno w ruchu samochodowym, jak i kolejowym. – Prace prowadzone są na całym odcinku wchodzącym w zakres projektu tj. od Krakowa Głównego do MPL Balice. Obecnie wykonywane są
PRZECZYTAJW maju zakończyły się roboty torowe w ramach inwestycji. Oznacza to, że niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca
PRZECZYTAJ