• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 1,36. Rezultatów: 117, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-dzieki-rewitalizacjom-2513

Szybciej i wygodniej koleją dzięki rewitalizacjom

10.07.2014

3,6 mld zł to wartość programu rewitalizacyjnego realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przy wsparciu środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Obejmuje on 12 [...] torach na odcinku Koniecpol – Opole, co oznacza, że podróż z Warszawy do Wrocławia skróci się aż o 1,5 godziny i będzie najlepszym w historii czasem przejazdu na tej trasie. Natomiast w 2015 r. dzięki [...] linii na odcinku Kalety - Ostrzeszów przejazd pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską skróci się o blisko 1,5 godziny. Cały program rewitalizacyjny na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-miedzy-szastarka-janowem-lubelskim-i-bilgorajem-podpisano-umowe-na-projekt-linii-8738

Pociągi pojadą między Szastarką, Janowem Lubelskim i Biłgorajem – podpisano umowę na projekt linii

16.09.2023

między Kraśnikiem Fabrycznym a Lublinem szacowany jest na 52 min, a między Biłgorajem a Lublinem na 1h 36 min. Projekt przewiduje budowę ok.16 stacji i przystanków, które będą dostosowane do potrzeb osób

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

(brutto), w tym: wydatki kwalifikowane – 165 861 748,40 PLN , wydatki niekwalifikowane (podatek VAT) – 36 489 584,66 PLN. Poziom dofinansowania tego projektu z UE – EFRR wynosi 70,61% wydatków kwalifikowanych [...] kolejowej na długości 16,530 km toru; - kompleksową naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów – 1,615 km toru; - lokalne wzmocnienie podtorza na długości 16,530 km toru; - korektę łuków w 5 lokalizacjach; [...] przejazdów (instalacje urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej – 3 szt. i telewizji przemysłowej – 1 szt.), a także naprawę nawierzchni na 21 przejazdach; - naprawę istniejących peronów i urządzeń do obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyszlosc-nalezy-do-kolei-2680

Przyszłość należy do kolei

01.12.2014

prawie 1,3 tys. km zmodernizowanych torów. Rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Zarządca infrastruktury lokuje w odnowienie infrastruktury ponad 7 mld zł. Pozwoli to na oddanie do użytku niemal 1,4 tys [...] Szacuje się, ze kilometr autostrady zajmuje aż 3,6 hektara powierzchni, tymczasem na budowę linii kolejowej o takiej samej długości potrzeba zaledwie 1,2 hektara. Oznacza to trzy razy mniejszą powierzchnię [...] wynosi ponad 70 proc., podczas gdy emisyjność transportu kolejowego mierzona jest na poziomie około 1 proc. Brytyjski resort środowiska obliczył, że kolej produkuje przynajmniej o 76 proc. mniej dwutlenku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-przetargowym-na-wylonienie-wykonawcy-zadania-8222modernizacja-linii-kolejowej-nr-367-zbaszynek-8211-gorzow-wlkp8221-714

Otwarcie ofert w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy zadania „Modernizacja linii kolejowej Nr 367 Zbąszynek – Gorzów Wlkp.”

19.02.2010

wpłynęło 8 ofert: 1. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A. 27 099 626,93 PLN netto, 33 061 544,85 PLN brutto 2. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław 36 976 359,68 PLN

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wylonienie-wykonawcy-zadania-robot-budowlanych-w-obszarze-lsc-nasielsk-684

Otwarcie ofert na wyłonienie wykonawcy zadania robót budowlanych w obszarze LSC Nasielsk

21.12.2009

zadania 10 - 10 525 170,46 euro brutto. W terminie ogłoszonym przez zamawiającego wpłynęły 4 oferty: 1. Konsorcjum - Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław, - Trakcja Polska S.A [...] 140,32 euro brutto 2. Mostostal Warszawa S.A. Warszawa zadanie 9 7 231 811,77 euro netto, 8 822 810,36 euro brutto zadanie 10 6 445 201,20 euro netto, 7 863 145,46 euro brutto 3. Konsorcjum: - TORPOL Sp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-gliwice-sosnowiec-jezor-otwarcie-ofert-1880

Rewitalizacja linii kolejowej Gliwice – Sosnowiec Jęzor – otwarcie ofert

20.03.2013

rewitalizacji 109 868 274,00 PLN brutto. Oferty na realizację tego zadania złożyło pięciu wykonawców: 1. Oferta złożona przez: EIFFAGE Polska Koleje Sp. z o.o., Warszawa oferowana cena: 95 668 150,02 PLN [...] brutto, Wszyscy wykonawcy zadeklarowali zakończenie zadania do 30 listopada 2013 r. oraz okres gwarancji 36 miesięcy. Zadanie to zostanie sfinansowane ze środków budżetowych. Dodatkowe informacje: Jacek Karniewski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-dotyczacej-przygotowania-kadr-do-projektowania-budowy-i-nadzoru-oraz-eksploatacji-kolei-duzych-predkosci-71

Podpisanie umowy dotyczącej przygotowania kadr do projektowania, budowy i nadzoru oraz eksploatacji kolei dużych prędkości

31.05.2010

zarządzanie ruchem, utrzymanie infrastruktury serwisowanie taboru. Zobacz prezentację Projekt POIiŚ 7.1 - 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu [...] Jan Raczyński Dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48 22 473 36 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-stacje-i-nowe-wiadukty-miedzy-poznaniem-a-lesznem-3373

Nowoczesne stacje i nowe wiadukty między Poznaniem a Lesznem

05.05.2017

przez Unię Europejską ze środków Instrumentu „Łącząc Europę”. Całkowity koszt projektu wynosi 1,5 mld zł, z czego 1,2 mld zł pochodzi ze środków Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół [...] granicy woj. wielkopolskiego pociągi jeżdżą szybciej. Podróżni skorzystają z 14 nowoczesnych peronów Na 36 km odcinku od Czempinia do Leszna zostaną zmodernizowane 4 stacje i 3 przystanki. Pasażerowie na stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-sterowania-ruchem-kolejowym-na-trasie-legnica-wegliniec-bielawa-dolna-w-2014-roku-1543

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna w 2014 roku.

02.01.2012

wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna” POIiŚ 7.1-15.1 realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.. Zakończenie całego projektu przewidziano na koniec [...] Zespołu Rzecznika Prasowego Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. (0-22) 473-36-40 fax. (0-22) 473-21-54 ul. Targowa 74 03-734 Warszawa ir.rzecznik@plk-sa.pl Opracowanie: Ermat

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 117.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook