Wyniki wyszukiwania
ja trasy pozwoli na krótsze i bardziej atrakcyjne połączenia pasażerskie oraz będzie sprzyjała rozwojowi transportu towarowego. Poza skróceniem czasu przejazdu, m.in. dzięki wyeliminowaniu konieczności
PRZECZYTAJInwestycji e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej, systemów sterowania ruchem kolejowym czy układu torowego. Stworzymy warunki do rozwoju nowoczesnych i bezpiecznych przewozów pasażerskich w rejonie Szczecina i Berlina. Po modernizacji
PRZECZYTAJJasło w ramach RPOWP na lata 2007-2013". Projekt będzie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Osi Priorytetowej 2 "Infrastruktura Techniczna". informacje dla mediów:
PRZECZYTAJwzrostu w roku ubiegłym. Celem PLK jest wdrożenie polityki stawek motywującej operatorów kolejowych do rozwoju. Przewoźnicy skorzystają również dzięki nowemu podziałowi stawki uzależniającej wysokość opłat od
PRZECZYTAJ2013 oraz bieżąco z funduszu kolejowego na konkretne inwestycje, wpisujące się w globalną strategię rozwoju kolei w Polsce są przełomem na miarę rewolucji. Wymusiły one całkiem inne podejście do zadań, które
PRZECZYTAJŚląsku i Żuławach to inwestycja w codzienną wygodę pasażerów, sprawny transport towarów i dalszy rozwój kolei w Polsce. Jeszcze w sierpniu jedna z maszyn rozpocznie prace na kolejnym odcinku linii 204
PRZECZYTAJpoprawiające kolejowy dostęp do polskich portów morskich, zwiększają ich potencjał, co przyczynia się do rozwoju gospodarki kraju. Istotny jest aspekt ekologiczny, ponieważ przewóz ładunków z wykorzystaniem nowoczesnej [...] Mierzeję Wiślaną to rama transportowa, która dla portów również ma kolosalne znaczenie. Gdyby nie rozwój dróg, nie miałyby takich perspektyw. To bardzo ważne, że modernizacji dróg towarzyszą inwestycje
PRZECZYTAJGrupa PKP podsumowuje 2018 rok
24.04.2019
unijnym odcinku Nowego Jedwabnego Szlaku. – W historii PKP CARGO nie było tak ambitnego programu rozwoju. Jestem przekonany, że zrealizujemy cele zapisane w strategii. Temu podporządkowujemy zmiany org [...] przez nas kierunek działań i podejmowane wysiłki przynoszą efekty i dają szansę Spółce na dalszy rozwój – podkreśla Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity. – Miniony rok to dla PKP Intercity również
PRZECZYTAJŚląskiego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.
PRZECZYTAJ