Wyniki wyszukiwania
o TRANSKOL sp. z o.o. Kielce, VolkerRail sp. z o.o. Wrocław, oferta na kwotę 50.855.700 zł brutto. 2. Allusta S.A. Poznań, oferta na kwotę 64.339.140 zł brutto. 3. Konsorcjum firm: Projekt-Bud sp. z o [...] Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Lublinie EXPOL S.A., oferta na kwotę 55.686.900 zł brutto. 4. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie sp. z o.o
PRZECZYTAJ. Całkowita wartość projektu wynosi 22 185 700,00 PLN . Wysokość dotacji to 14 947 160,75 PLN (82,2% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowanych projektu). W rezultacie realizacji projektu zostanie zm [...] Dofinansowanie dla projektów zostało przyznane w ramach Osi Priorytetowej V Transport, Działania 5.4. Transport kolejowy, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJpo uzyskaniu wymaganych certyfikatów, najszybsze pociągi pokonają trasę Poznań – Szczecin poniżej 2 godz., nawet o 50 min. krócej niż przed rozpoczęciem prac. Zmodernizowana trasa umożliwi przejazdy z [...] realizują projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” za ok. 4,1 mld zł z wykorzystaniem środków instrumentu Unii Europejskiej z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF)
PRZECZYTAJKolejowych S.A. najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Trasa zostanie przystosowana do przejazdu większej liczby składów – możliwe będą dodatkowe [...] Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warty jest ponad 4 mld zł przy wykorzystaniu środków Unii Europejskiej z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Podróżni s
PRZECZYTAJPo uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów i uruchomienie [...] o. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „CEF” („Łącząc Europę”). Podróżni
PRZECZYTAJuzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów i uruchomienie [...] o. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „CEF” („Łącząc Europę”). Podróżni
PRZECZYTAJów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie uzyskiwane wraz z postępem [...] o. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „CEF” („Łącząc Europę”). Większość
PRZECZYTAJPrzebudowany peron nr 4 zachęca do podróży koleją m. in. w kierunku Trójmiasta, Białegostoku, Warszawy i Poznania. Wyższa konstrukcja z antypoślizgową nawierzchnią ułatwia wsiadanie do pociągów. Zgodnie [...] kolejnego etapu prac, związanych m. in. z rozbiórką pozostałej części peronu nr 3, połowy peronu nr 2 oraz torów nr 1 i 3, co umożliwi budowę kolejnych segmentów przejścia pod torami oraz budowę nowych
PRZECZYTAJów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie uzyskiwane wraz z postępem [...] o. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „CEF” („Łącząc Europę”). Większość
PRZECZYTAJmogą zobaczyć powstające kolejne zadaszenia peronów. Stylizowana wiata zabezpiecza już perony nr 1 i 2, jej następna część jest budowana wraz z nowym peronem nr 3. Zabetonowana została ostatnia część przejścia [...] ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość całej inwestycji to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024
PRZECZYTAJ