Wyniki wyszukiwania
trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym pod drugim. Na dwutorowej linii prace prowadzone są etapami, by umożliwić utrzymanie dobrego ruchu pociągów towarowych do portu. Sprawny i bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJdłuższy i o przeszło 1 m wyższy. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok
PRZECZYTAJterytorialnego – podkreśla prezes Paszkiewicz. 10 kwietnia w Rzeszowie rozpoczął się również drugi etap konsultacji w sprawie zapowiedzianej w lutym optymalizacji sieci kolejowej. Rozmowy z udziałem wszystkich
PRZECZYTAJdofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJstrategii i planowania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Unijne fundusze pozwolą na realizację ostatnich etapów obecnie prowadzonych modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku i z Wrocławia do Poznania
PRZECZYTAJna celu szybkie wywłaszczanie terenów i umożliwienie budowy KDP. Spotkania konsultacyjne to ważny etap w przygotowaniu projektu oraz szansa na poznanie opinii władz i mieszkańców. Decyzja dotycząca trasowania
PRZECZYTAJutrudnienia związane z obsługą pasażerów do niezbędnego minimum dlatego kolejne prace wykonywane są etapami peron po peronie. Dzięki temu zawsze czynne są trzy perony, natomiast jeden jest czasowo wyłączony
PRZECZYTAJBezpieczny przejazd
30.03.2007
Kraków Główny-Kraków Balice przewieziono 254 tys. pasażerów. Planowane przedsięwzięcia w kolejnych etapach: modernizacja nawierzchni na odcinku Kraków Mydlniki do skrzyżowania linii kolejowej z autostradą
PRZECZYTAJ