• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-gliwice-sosnowiec-jezor-1843

Rewitalizacja linii kolejowej Gliwice – Sosnowiec Jęzor

01.02.2013

pozwoli na przywrócenie parametrów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 100 km/h. Linie, których rewitalizację planują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tworzą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

Gliwice – Katowice kursuje prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-koleja-z-olsztyna-do-gizycka-6949

Szybką koleją z Olsztyna do Giżycka

05.05.2022

trasy Ełk – Korsze, która zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. Pozwoli to skrócić podróż z Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sonary-georadary-i-komputery-sprawdzaja-kolejowe-mosty-3200

Sonary, georadary i komputery sprawdzają kolejowe mosty

10.10.2016

jeżdżą 160 km/h. - Badania wykażą jak zachowuje się most oraz tor podczas przejazdu pociągu z dużą prędkością oraz gdy jedzie cięższy wolniejszy skład towarowy. W przypadku obiektów kolejowych szczególnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-z-krakowa-do-gdowa-w-okamgnieniu-10431

Podłęże-Piekiełko: Z Krakowa do Gdowa w okamgnieniu

18.01.2025

które wymagają budowy nowych linii kolejowych. Realizujemy również projekt budowy kolei dużych prędkości. Wszystkie te inwestycje wpłyną pozytywnie na rozwój gospodarczy naszego kraju - mówi minister [...] dwutorowa, zelektryfikowana linia kolejowa, po której pociągi pasażerskie będą mogły się poruszać z prędkością 160 km/h, a towarowe o 40 km/h mniej. Na odcinku Podłęże – Gdów zaprojektowaliśmy 34 mosty i wiadukty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-koleja-ze-slupska-do-gdyni-6732

Lepsze podróże koleją ze Słupska do Gdyni

24.02.2022

drogowych. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h (obecnie do 70 km/h). Inwestycja uwzględnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-wygodniejsza-podroz-koleja-z-gdyni-do-slupska-2799

Krótsza i wygodniejsza podróż koleją z Gdyni do Słupska

21.05.2015

ciągu 4 – 5 lat. Jej głównym celem będzie skrócenie czasu przejazdu dzięki podwyższeniu maksymalnej prędkości pociągów z 100 - 120 km/h do 160 km/h. Studium wykonalności uwzględni różne scenariusze kursowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-sterowanie-ruchem-kolejowym-na-linii-z-warszawy-do-gdyni-2963

Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym na linii z Warszawy do Gdyni

18.12.2015

dla nowoczesnych składów dalekobieżnych, nawet do 200 km/h. W ruchu towarowym dostosowana jest do prędkości 120 km/h. Zinformatyzowane lokalne centra sterowania ruchem wydatnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizujemy-i-modernizujemy-odcinek-koscierzyna-gdynia-1322

Rewitalizujemy i modernizujemy odcinek Kościerzyna-Gdynia.

03.06.2011

67 km linii kolejowej (ponad 82 km torów). Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku jednotorowym Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-z-gdyni-do-koscierzyny-2507

Szybciej na trasie z Gdyni do Kościerzyny

07.07.2014

niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook