Wyniki wyszukiwania
przyśpieszyły także na trasach regionalnych, po których składy EIP nie kursują. To m.in. połączenia Wrocław – Jelenia Góra o ok 1,5 h krócej i kolejne skrócenia przejazdów: Poznań – Gniezno (20 min.), Poznań
PRZECZYTAJSprawniejsza Nadodrzanka
19.05.2008
Realizowany jest projekt Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce. ISPA/FS2001/PL/16/P/PT/015. Prace realizowane na terenie Dolnego Śląska określa umowa 2001/PL/16/P/PT/15-09. Aktualnie trwają
PRZECZYTAJMiędzynarodowe przystanki kolejowe
22.06.2012
Kolejarze dowozili, obsługiwali i informowali na nich tysiące kolorowych grup, fanów prawie wszystkich drużyn turnieju. Na przyjazdach pod stadiony wszyscy byli radośni. Na wyjazdach emocje były zróżn
PRZECZYTAJKontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”
25.04.2013
Stan infrastruktury kolejowej przed remontem wymuszał ograniczenie prędkości pociągów na niektórych odcinkach tej linii nawet do 30 km/h. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą kursować z prędkością
PRZECZYTAJczytaj więcej.....
PRZECZYTAJPostępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Obecnie zakończono proces kwalifikacji wykonawców, będący efektem przeprowadzonego badania i oceny wniosków o dopus
PRZECZYTAJMirków wybudowany między Wrocławiem Psim Polem a Długołęką (linia nr 143) zapewnia dodatkowy dostęp do kolei. Podróżni do Wrocławia Głównego dojadą pociągiem w około 20 minut. W dni powszednie zatrzym
PRZECZYTAJSzybciej koleją wzdłuż Odry
24.06.2014
Linia kolejowa nr 273, potocznie zwana „Nadodrzanką”, to najkrótsze, liczące 356 km, połączenie kolejowe pomiędzy Wrocławiem a Szczecinem. Trasa przechodzi przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól,
PRZECZYTAJW porozumieniu określono zasady współpracy stron przy przebudowie wiaduktu kolejowego oraz drogi pod nim, a także wspólne przeprowadzenie postępowania przetargowego na opracowanie dokumentacji projekt
PRZECZYTAJ