Wyniki wyszukiwania
dotyczącą opracowania dokumentacji nowego obiektu. Wykonawca, firma YLE INŻYNIEROWIE Sp. z o.o. przygotowała projekt, uzyskała niezbędne decyzje administracyjne. Budowa kładki planowana jest do końca sierpnia
PRZECZYTAJmonitoring. Z myślą o rowerzystach powstały wiaty ze stojakami rowerowymi. Przy nowym obiekcie przygotowano też parking dla podróżnych z 17 dostępnymi miejscami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały
PRZECZYTAJrowerzystów. Obiekt ma nowe oświetlenie. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się przygotowano pochylnię oraz windę. Budowa wiaduktu kosztowała ponad 21 mln zł. Kwotę ok. 16,5 mln zł przeznaczyły
PRZECZYTAJkolejowej przez PLK SA, a w części drogowej przez Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. Samorząd przygotuje uzgodnioną z PLK SA koncepcję programowo-przestrzenną, która m.in. określi optymalny wariant p
PRZECZYTAJTowarową do stacji Łódź Chojny i dalej w kierunku woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego. Tory przygotowano do prędkości 100 km/h (przed modernizacją dopuszczalna prędkość wynosiła 40 km/h). Sprawny i
PRZECZYTAJlat linii do 80 km/h. Sprawnym przewozom posłużą również prace na stacji Rokitki. Dla podróżnych przygotowano peron. Roboty obejmowały także tory oraz 12 rozjazdów – ważnych elementów drogi kolejowej, za
PRZECZYTAJmiejscu. Inwestycja korzystnie wpłynie na rozwój kolejowych przewozów towarowych. Na 7 stacjach przygotowane będą tory do obsługi pociągów towarowych o długości do 750 metrów. Modernizacja na odcinku Tumlin
PRZECZYTAJod 2021 do 2030 r. o wartości 247,5 mld zł. W ten sposób zarządca infrastruktury mógł lepiej przygotować studia wykonalności i prace projektowe dla wybranych zadań. W debacie pt. „Rozwój kolei perspektywa
PRZECZYTAJNowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica
10.01.2019
odcinki toru i na ich miejsce montuje nowe, pracowała na trasie Nidzica – Działdowo. Sprawnie przygotowano już ok. 20 km podstawowego zakresu nowej drogi kolejowej. Wykonawca wykona jeszcze prace uzupełniające
PRZECZYTAJ– Jesteśmy przygotowani do modernizacji trasy podmiejskiej do Warszawy. Podobne inwestycje realizują PLK w Krakowie. Usprawniamy infrastrukturę w Gorzowie Wielkopolskim i Poznaniu. Poprawa komunikacji
PRZECZYTAJ