Wyniki wyszukiwania
chętnie wykorzystywana przez mieszkańców Wielkopolski w codziennych dojazdach do szkół, uczelni i pracy oraz w czasie weekendów. Pierwszy etap modernizacji prowadzony był na odcinku Poznań Wschód – Wągrowiec
PRZECZYTAJdeklaracji oraz wzrost przewozów. Przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJjazdy. Musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane i w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJale chcemy też zapewnić im maksymalne wsparcie po stresujących zdarzeniach, które mogą wystąpić w pracy – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes Zarządu PLK. Pracownicy wsparcia Pierwszą pomoc psychologiczną
PRZECZYTAJobsługa pasażerów na stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków
PRZECZYTAJFeroco. Spółka otrzymała sygnały, w tym od podwykonawców Feroco, że firma ta, nie płaci im za wykonane prace. Ponieważ PLK na bieżąco reguluje wszystkie płatności wobec blisko 100 wykonawców z którymi współpracuje
PRZECZYTAJsłoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią. Na stacji wykonawca prowadzi dalsze prace wykończeniowe – montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacyjnej. Rozpoczyna się
PRZECZYTAJsłownych. Gratulujemy wszystkim współtwórcom! Oraz wszystkim z Naszej Spółki, którzy włożyli ogrom pracy, zaangażowania i cierpliwości, aby serwis istniał w obecnym kształcie, a w szczególności: Wydziałowi
PRZECZYTAJPLK w debacie o automatyce kolejowej
27.03.2012
monter musi posiadać znajomość różnego sprzętu. Likwidacja szkół kolejowych spowodowała, że na rynku pracy brak jest absolwentów szkół na poziomie średnim i wyższym. Jest to problem wykonawców, przewoźników
PRZECZYTAJKrakowa Mydlniki – od początku maja – informuje kierownik kontraktu Rafał Maras. – Pierwsze planowane prace związane będą z modernizacją sieci trakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana
PRZECZYTAJ