Wyniki wyszukiwania
podmycie toru), przystąpiono do naprawy uszkodzonych odcinków torów, prace zostaną ukończone w połowie lipca. Naprawiono szkody wyrządzone przez powódź na odcinku Wola Łużańska – Gorlice Zagórzany; udrożniono
PRZECZYTAJoraz nad rowem, zabudowa urządzeń elektroenergetycznych. Rozpoczęcie robót planowane jest w II połowie czerwca br., a zakończenie na początku listopada 2010 r. Koszt realizacji zadania wynosi 8.555.419
PRZECZYTAJJeśli będzie on bezzasadny, zostanie odrzucony, a my będziemy mogli podpisać umowę, prawdopodobnie w połowie marca br. Jeśli jednak Krajowa Izba Odwoławcza przyzna rację skarżącemu, procedury przetargowe wydłużą
PRZECZYTAJzatoki dla autobusów. Wartość inwestycji to 37,1 mln zł. Kwotę w 34,49 mln zł przeznaczyło miasto. Połowa pochodzi z subwencji przyznanej przez Ministerstwo Infrastruktury. PLK partycypują kwotą ok. 4,11
PRZECZYTAJsiedem wiaduktów. Przebudowano wiadukty przy ul. Zbożowej, Powstańców Styczniowych, 29 Listopada. W połowie października zakończono podstawowe prace przy ul. Kadłubek . Obiekty ważne w ruchu kolejowym, po [...] jezdnie pod torami istotnie poprawiają komunikację drogową. Modernizacja linii zapewni krótsze prawie o połowę, atrakcyjniejsze i bezpieczniejsze podróże między województwami małopolskim i śląskim. Prace na trasie
PRZECZYTAJw formule „projektuj i buduj”. Roboty budowlane zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Program przystankowy w województwie łódzkim W województwie łódzkim program przystankowy obejmuje
PRZECZYTAJuzgodnień. PLK SA przewidują, że pierwsi podróżni będą mogli skorzystać z nowego przystanku w drugiej połowie 2025 roku. – Program przystankowy do odpowiedź rządu na wykluczenie komunikacyjne mniejszych miejscowości
PRZECZYTAJWiadukt drogowy w Młoszowej to kolejny tego typu obiekt zaplanowany na trasie Kraków-Katowice. Od połowy października kierowcy korzystają z nowego wiaduktu w Jaworznie Ciężkowicach. Wcześniej PLK SA oddały
PRZECZYTAJniebawem także na zmodernizowanej stacji Rzeszów Główny i na nowym przystanku Rzeszów Zachodni. W połowie 2024 r., podróżujący koleją ze stolicy Podkarpacia w stronę Dębicy i Przeworska oraz Kolbuszowej
PRZECZYTAJzakończą w drugiej połowie 2025 roku, a roboty budowlane będą realizowane do końca tego roku. Pozwoli to przeprowadzić testy nowego systemu i wdrożyć go do eksploatacji w pierwszej połowie 2027 roku. Finansowany
PRZECZYTAJ