Wyniki wyszukiwania
przystanku Ostaszewo Toruńskie, który zapewni dostęp do Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Każdy peron zostanie wyposażony w wiaty, ławki i funkcjonalne oświetlenie. Poprawi się oznakowanie i informacja
PRZECZYTAJtrakcyjna na odcinku Idzikowice – Opoczno – Olszamowice. Obecnie zaawansowana jest budowa nowego peronu na stacji Opoczno Południe , a jesienią zaplanowano przebudowę stacji technicznej w Idzikowicach
PRZECZYTAJPrzyspieszą pociągi z Łodzi do Kutna
17.05.2018
nowe wiaty, ławki, gabloty informacyjne, system oznakowania dotykowego oraz stojaki rowerowe. Do peronów będą prowadziły dojścia w poziomie torów dostosowane do obsługi osób o ograniczonej zdolności poruszania
PRZECZYTAJKrajowego Programu Kolejowego. Aktualnie trwają także prace na stacji Włoszczowa Północ – powstał nowy peron i budowane jest przejście podziemne. Inwestycja jest realizowana w ramach modernizacji Centralnej
PRZECZYTAJStadion. Będzie położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy (w stronę Rudnej). Nowy peron będzie wyposażony w pochylnie od strony przejazdu przy ul. Marii Skłodowskiej Curie. Towarowy „łącznik”
PRZECZYTAJdrogowych. PLK przewidują także wymianę sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem, przebudowę peronów i ich wyposażenia, budowę układu sterowania ruchem oraz odnowienie systemu odwodnienia. W ramach
PRZECZYTAJtakże część podziemna oraz czterotorowy tunel o długości prawie 2 km. Gotowe są już konstrukcje peronów, trwa budowa torów, w tym układanie 30-metrowych szyn. Zakończyła się instalacja schodów ruchomych
PRZECZYTAJ135 stojaków rowerowych. Miejsce na pozostawienie roweru zawsze staramy się wybrać jak najbliżej peronów. Każdy stojak na rower jest w kształcie odwróconej litery „U”. Taki kształt najlepiej zabezpiecza
PRZECZYTAJwymieniana jest sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Zaplanowano przebudowę 13 peronów na przystankach w Czyżowicach, Bełsznicy, Rudyszwałdzie oraz na stacjach Olza i Wodzisław Śląski
PRZECZYTAJw skarpy nasypów kolejowych. Ich wysokość zapewnia wygodny dostęp do pociągów. Przed krawędziami peronów jest także zaznaczony pas bezpieczeństwa, z wyczuwalną fakturą. Perony są wyposażone w wiaty (z
PRZECZYTAJ